• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۴
  • شناسه خبر: 26579

تامین آب پایدار حیاتی‌ترین مسئله شهر آببر/در بخش کشاورزی و شرب منبع ذخیره آب ایجاد نشده است

موضوعی که برای مردم شهرستان آببر جزو حیاتی‌ترین مسائل است تامین آب پایدار است. تا کنون چه در بخش کشاورزی و چه در بخش شرب منبع ذخیره آب ایجاد نشده است.

انبارلو، فرماندار شهرستان طارم در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: موضوعی که برای مردم این شهرستان جزو حیاتی‌ترین مسائل است تامین آب پایدار است.
وی با بیان اینکه شهرستان طارم جزو شهرستان‌هایی با پایه اشتغال کشاورزی است، گفت: تامین آب در این شهرستان بیشتر احساس می‌شود اما تا حال حاضر چه در بخش کشاورزی و چه در بخش شرب منبع ذخیره آب ایجاد نشده است.
فرماندار شهرستان طارم عنوان کرد: مسئولان این شهرستان و نمایندگان برنامه‌ریزی دارند تا بتوانند با ایجاد منبعی برای ذخیره آب در این شهرستان آب پایدار را تامین کنند و اندکی از دغدغه‌های مردم بکاهند.
وی در بحث زیرسازی بهبود راه‌های مواصلاتی را مهم‌ترین امر عنوان کرد و افزود: راه مواصلاتی منجیل به گیلوان نامسائد بوده و همواره خطراتی را برای تردد کنندگان از این مسیر دارد که اگر سرمایه‌گذار جذب شود می‌توان در بهبود اهداف و بهتر شدن شرایط این مسیر اقداماتی را انجام داد.
انبارلو تصریح کرد: راه خلخال، کلور-درام، آببر-گیلوان-منجیل، زنجان-سرخه دیزج نیز از جمله مسیر‌هایی است که نیاز به بهبود وضعیت دارند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌هایی برای توسعه شهرک صنعتی آببر وجود دارد گفت: همچنین پیگیری می‌شود تا شهرک صنعتی جدید در بخش چورزق و هندی کندی نیز ایجاد شود تا علاوه بر ر‌ونق منطقه سبب ایجاد اشتغال‌زایی برای جوانان گردد.
فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه در سفر اخیر مدیر کل بنیاد مسکن تفاهم نامه ای منعقد شد تا یک میلیارد تومان برای تشویق مردم برای نوسازی و تعمیر واحد‌های مسکونی انجام شود، خاطر نشان کرد: این کمک‌ها برای روستاهای محروم بوده و بلاعوض خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست