• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 26612

ثبت نام جشنواره ایده‌های اشتغالزایی تا ۲۰ بهمن ادامه ادامه دارد/ ایده‌های کارآفرینی باید امکان‌پذیری اجرا داشته باشند

براساس معیارهایی که برای ایده‌های برتر کارآفرینی در جشنواره ایده‌های اشتغالزایی وجود دارند ، این ایده‌ها باید نوآوری و امکان‌پذیری اجرا داشته باشند و علاوه بر ایجاد اشتغال باید تضمین کننده اشتغال پایدار نیز باشند. ثبت ...

جعفری، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کار و تعاون زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهارکرد: جشنواره ایده‌های اشتغالزایی به صورت کشوری و استانی در حال برگزاری است بنابراین افرادی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند می‌توانند از طریق سامانه کارآفرینان برتر در این جشنواره ثبت نام نمایند.

وی افزود: هدف این جشنواره شناسایی ایده‌ها و ایده پردازان در سطح کشور است که در حال فعالیت هستند و این ایده‌ها یقینا در حوزه اشتغال و کار آفرینی هستند، با این حال زمینه حمایت از این ایده ها برای عملیاتی شدن قطعا پیگیری خواهد شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کار و تعاون زنجان با بیان اینکه این جشنواره مکان امنی برای ثبت این ایده ها است، گفت: محورهایی که برای این جشنواره پیش بینی شده شامل اشتغال جوانان، اشتغال در مناطق روستایی و محروم، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال معلولان، معتادان بهبود یافته، زندانیان آزاد شده، اشتغال در ارتباط با محیط زیست و کارآفرینی سبز است.

وی با اشاره به اینکه معیارهایی برای ایده‌های برتر وجود دارد گفت: ایده‌ها باید نوآوری داشته باشند، امکان‌پذیری اجرا داشته باشند، ایجاد اشتغال کنند و تضمین کننده اشتغال پایدار باشند.

جعفری تصریح کرد: ثبت نام جشنواره تا ۲۰ بهمن ماه بوده و همزمان داوری‌ها نیز در حال انجام است و داوران از بین متخصصان انتخاب شده‌اند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست