• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 26616

رعایت پروتکل ها در شهرستان ابهر به کمتر از ۴۰ درصد رسیده/تا دو هفته آینده تعداد بستری هاو فوتی ها افزایش خواهد یافت

متاسفانه رعایت پروتکل ها در شهرستان ابهر به کمتر از۴۰ درصد رسیده است. در حال حاضر ۳۰ درصد جمعیت شهرستان ابهر دوز سوم کرونا را تزریق کرده‌اند.با توجه به شرایط موجود یقینا تا دو هفته آینده تعداد بستری ها، فوتی ها افزایش خو ...

شعبانی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در حال حاضر واکسن به اندازه کافی وجود دارد و در این خصوص مشکلی نداریم و از هم شهری ها درخواست می شود واکسیناسیون خود را تکمیل کنند و امیدواریم اهداف تعیین شده در این حوزه محقق شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد جمعیت شهرستان ابهر دوز سوم کرونا را تزریق کردند، گفت: با توجه به شیوع سویه جدید امیدواریم مردم اهتمام بیشتری برای واکسیناسیون داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان ابهر با بیان اینکه هرچه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر شود در کنار واکسیناسیون سبب ریشه کنی سریعتر این ویروس خواهد شد، افزود: متاسفانه رعایت پروتکل ها در سطح شهرستان ابهر به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌ها سبب شده تا با شیوع سویه جدید کرونا آمار مبتلایان بالاتر رود عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود یقینا تا دو هفته آینده تعداد بستری ها ، فوتی ها افزایش خواهد یافت اما توصیه اکید می‌شود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون را جدی گرفته شود.

شعبانی گفت: تا حال حاضر ۸۹ درصد مردم شهرستان ابهر دوز اول، ۸۳ درصد دوز دوم و ۳۰ درصد دوز سوم کرونا را دریافت کرده‌امد اما رسیدن به ایمنی جمعی در سطح شهرستان واکسیناسیون بالای ۸۰ درصدی در دوز سوم را می‌طلبد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست