• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
  • شناسه خبر: 26643

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۹۵۰۰ واحدی کوی زیتون زنجان/هیچ مسکنی بدون وجود زیرساخت‌ها افتتاح نخواهد شد

عملیات اجرایی پروژه ۹۵۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در کوی زیتون به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار و معاونان استاندار زنجان آغاز شد.



به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی کوی زیتون زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد گفت: سال آینده برای استان زنجان و سایر استان‌ها یک هدف گذاری رشد اقتصادی انجام گرفته و بر مبنای آن محاسبه شده که استان به ۳۶ هزار میلیارد سرمایه گذاری نیاز دارد که ۷ تا ۹ هزار میلیارد سهم نهضت ملی مسکن است.برای تحقق این میزان سرمایه گذاری در بخش مسکن تلاش لازم را داریم و امیدواریم راه و شهرسازی استان هم فعالانه کار خود را انجام دهد.

استاندار زنجان گفت: با توجه به سرمایه گذاری عظیمی که در حوزه مسکن انجام می‌دهیم به دنبال ارزش افزوده از ساخت مسکن نیستیم، بلکه انتظار این است چیزهای دیگر هم در این بخش مد نظر قرار گرفته و ارزش افزوده داشته باشد.

افشارچی ابراز داشت: انتظار داریم پیمانکاران و مشاورین استان یک سطح بالاتر بروند و در انتهای کار، چند پیمانکار بین المللی در حوزه مسکن تربیت داده شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از سیاست‌های مورد توجه دولت در ساخت مسکن به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی است، افزود: هیچ مسکنی بدون وجود زیرساخت‌هایی همچون مسجد، مدرسه، مراکز تجاری، فرهنگی و خدماتی در استان افتتاح نخواهد شد.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید آسیب‌های اجتماعی در واحدهای مسکونی که ساخته می‌شود مورد توجه قرار گیرد و همچنین استفاده از تکنولوژی روز و ارتباطات در واحدهای مسکونی در کاهش مصرف انرژی موثر بوده و مورد تاکید باشد.

افشارچی با تاکید بر اینکه از ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان قطعانه حمایت می‌کنیم، گفت: امیدواریم اداره کل راه و شهرسازی نتایج مثبت و خوب در ساخت پروژه‌های مسکن را تداوم دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست