• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
  • شناسه خبر: 26639

توجه دولت به مناطق محروم و مسکن دار کردن اقشار کم درآمد است

امروز از ۲۰۹ هزار واحد مسکونی کلنگ زنی شده، بیشترین تعداد مربوط به خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان است و توجه دولت به مناطق محروم و مسکن دار کردن اقشار کم درآمد جامعه است و تحقق این مهم نیزبسیار مورد توجه است.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رستم قاسمی وزیر مسکن و شهرسازی در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی کوی زیتون زنجان، گفت: طرح نهضت ملی مسکن از نیازهای جدی مردم است، امیدواریم این طرح را با برنامه خوبی جلو ببریم و در چند ماه گذشته اقدامات مهم و موثری در جهت تامین زمین برای ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور انجام شده که بخش قابل توجهی هم تامین زمین شده است. امیدواریم در زمان مقرر تعیین شده بتوانیم به تعهد خود عمل کرده و ساخت مسکن را انجام دهیم.

قاسمی تاکید کرد: زنجان از اولین استان‌های موفق و پیشران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است و امروز هم عملیات اجرایی ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را آغاز کرد.

وی افزود: برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای دو پارت اساسی است و تا پایان دولت تعهدمان ساخت ۴ میلیون مسکن است و امیدواریم به این هدف مهم که تاکید رئیس جمهور است برسیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه گام بعدی ما در وزارت راه و شهرسازی تحول اساسی و بهبود در بخش حمل و نقل دریایی، ریلی، جاده‌ای و هوایی است، افزود: این مهم در برنامه جدی دولت است.

در ادامه این مراسم، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن از زمان آغاز دولت سیزدهم تاکنون زمین دو میلیون و ۴۰۰ واحد مسکونی برای تولید مسکن تامین شده است.

وی اظهار داشت: معادل ۷۰ درصد نیاز مسکن شهری برای چهار سال آینده در سطح کشور انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: از این تعداد یک میلیون واحد مسکونی با کاربری مسکونی آماده شروع به کار است و عملیات اجرایی ۱۱۲ هزار واحد هم از این پروژه‌ها طی ماههای گذشته شروع شده و امروز هم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی ۲۰۹ هزار واحد مسکونی از این پروژه‌ها در سطح کشور آغاز می‌شود که در استان‌های مختلف و همزمان به صورت پایلوت در استان زنجان عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

محمود زاده افزود: امروز از ۲۰۹ هزار واحد مسکونی کلنگ زنی شده، بیشترین تعداد مربوط به خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان است و توجه دولت به مناطق محروم و مسکن دار کردن اقشار کم درآمد جامعه است و تحقق این مهم نیزبسیار مورد توجه است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست