• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 26754

خیابان های قیدار به نام امدادگران ایثارگر هلال احمر نامگذاری می شود/راه اندازی پایگاه امداد و نجات مسیرخدابنده -بیجاراولویت برنامه های هلال احمر استان زنجان

خیابان های شهر قیدار به نام امدادگران ایثار گر هلال احمر، روانشاد سید رضا جعفری و وحید محمدی نامگذاری خواهد شد.


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جلسه نامگذاری خیابان های شهر قیدار به نام امدادگران ایثارگر ااظهار کرد: هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد که چه نجاتگران مجرب و توانمندی را جمعیت هلال احمر از دست داده است. امدادگران ایثار گر روانشاد وحید محمدی و سید رضا جعفری در نجات جان همنوع خود علی رغم اینکه می دانستند خطر دارد، همه اصول را رعایت کرده و برای نجات انسانی ریسک کردند. این فداکاری و ایثار نجاتگران داوطلب هلال احمر در راه نجات جان انسان افتخاری است که متعلق به شهرستان خدابنده می باشد.


موسوی با تاکید بر اینکه جانفشانی های داوطلبان هلال احمر هرگز فراموش نمی شود، اظهارداشت: از خودگذشتگی، فداکاری و خدمت بی منت به هلال احمر از سوی خانواده های سید رضا جعفری و وحید محمدی همچنان جاری است که نباید این فرهنگ را از دست بدهیم. روحیه خدمت و ایثارگری در شهرستان خدابنده وجود دارد که باید بتوانیم بیشتر از این پتانسیل ها استفاده و از فیوضات روح بلند این امدادگران ایثارگر بهره مند شویم

موسوی با بیان اینکه راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای مسیر خدابنده – بیجار در اولویت برنامه های هلال احمر استان زنجان قرار دارد، افزود: می توانیم با تاسیس پایگاه در این مسیر ارتباطی در خدمت مسافران و آسیب دیدگان ناشی از حوادث احتمالی باشیم.
وی یادآوری کرد: با پیشنهاد هلال احمر شهردار قیدار خیابان های مد نظر را در کمیته نامگذاری تطبیق تایید و پس از مصوب شدن توسط شورای شهر بتوانیم قبل از پایان سالجاری افتتاح کنیم. در خیابان هایی که بنام امدادگران ایثارگر هلال احمر شهرستان خدابنده روانشاد وحید محمدی و سید رضا جعفری نامگذاری شود کتیبه ای از شرح حادثه این نجاتگران داوطلب فداکار و تمثال آنها نصب خواهد شد.

فرماندار شهرستان خدابنده نیز در ادامه این جلسه افزود: از اینکه در شهر قیدار خیابان هایی به نام این ایثارگران امدادگر داشته باشیم استقبال می کنیم چرا که با این اقدام نام و یاد این نجاتگران در اذهان عمومی زنده نگهداشته می شود.
ایوب بیگدلی به راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر ارتباطی قیدار به بیجار اشاره کرد و اظهارداشت: در این مسیر فوریت های پزشکی داریم که نیاز است پایگاه هلال احمر را نیز داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ساختمان آماده است، افزود: می توانیم آن را از راهداری و حمل و نقل جاده ای گرفته و پس از تجهیز به هلال احمر تحویل بدهیم.
گفتنی است، اعضای شورای شهر و شهردار قیدار نیز در این جلسه از حسن نظر جمعیت هلال احمر استان زنجان در خصوص نامگذاری خیابان هایی به نام این امدادگران ایثارگر که در شان آنها باشد، استقبال کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست