• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۱
  • شناسه خبر: 26805

واگذاری ۲۷ واحد کارگاهی ناحیه صنعتی ظریفان در سه ماهه اول سال آینده

۲۷ واحد کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان در حال آماده سازی است که به محض آماده شدن از طریق مزایده به کسانی که در این رسته از مشاغل فعالیت دارند واگذار خواهد شد و در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ این واگذاری ها انجام خواهد شود.

عباسی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» در ارتباط با آخرین وضعیت شهرک صنعتی ظریفان، اظهار داشت: ناحیه صنعتی ظریفان از سال گذشته آغاز به کار کرده است و ۱۰۳ واحد کارگاهی در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه مقرر شد تا این واحد‌ها به صورت تیپ ایجاد شوند، افزود: در حال حاضر ۲۷ واحد کارگاهی خود شرکت شهرک‌های صنعتی در مراحل نهایی تکمیل بوده و باقی مانده نیز در سال ۱۴۰۱ کامل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ۲۷ واحد مذکور به محض آماده شدن از طریق مزایده به کسانی که در این رسته از مشاغل فعالیت دارند واگذار خواهد شد و امیدواریم تا در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ این واگذاری ها انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه نظارت ها به طور کامل انجام می‌شود تا این واحد‌ها حتما به فعالان صنایع دستی واگذار شود، عنوان کرد: برنامه‌ریزی هایی نیز در حال انجام است تا بعد از استقرار واحد‌ها جهت صادرات محصولات تولیدی نیز اقدامات مثمری انجام بگیرد و با این حال اقداماتی نیز توسط صنایع کوچک در حال شکل گیری است.

عباسی با اشاره به اینکه استان زنجان در مسیر چندین استان دیگر قرار داشته و موقعیت مناسبی می‌تواند جهت مهمان پذیری داشته باشد، تصریح کرد: اگر این ناحیه کارگاهی به اتمام برسد می‌تواند تاثیر مطلوبی در خرید و شناساندن محصولات تولیدی به مسافران داشته باشد و هنر دست هنرمندان زنجانی بیشتر به در معرض دید و خرید همگان قرار گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست