• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۰۴
  • شناسه خبر: 27721

رتبه بندی مربیان فنی و حرفه ای با صدور کد شناسایی مربیان انجام میشود

مربیان توسط سامانه ای که تعریف شده آزمون می دهند و پس از پذیرفته شدن، کارت شناسایی دریافت می کنند که به وسیله آن می توانند به عنوان مربی حرفه ای آموزش دهند و در واقع یک کد بین المللی دریافت می کنند که لازمه مربی گری ...

جمشید مکّی معاون اموزش سازمان فنی و حرفه ای استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: طرح ساماندهی مربیان سازمان فنی و حرفه ای در سامانه « سام» انجام می شود.

مکی گفت: دراین طرح یک سامانه ای تعریف شده است که مربیان توسط این سامانه آزمون می دهند و پس از پذیرفته شدن آی دی کارت یا کارت شناسایی دریافت می کنند که به وسیله آن می توانند به عنوان مربی حرفه ای آموزش دهند و در واقع یک کد بین المللی دریافت می کنند که لازمه مربی گری و آموزش فنی و حرفه ای است.

وی در خصوص شرایط مربیانی که میتوانند این کد شناسایی را دریافت کنند نیز گفت: شرایط خاصی مد نظر سازمان نیست و هدف سازمان ابتدا ساماندهی وضعیت مربیان آموزش فنی و حرفه ای است و مربیانی مشغول تدریس در سازمان هستند می توانند با طی مراحل مدنظر سامانه سام ثبت نام کنند و شامل رتبه بندی شوند.

مکی با بیان اینکه مربی تازه وارد هم می تواند در این طرح شرکت کند گفت: از سال ۹۴ که اعلام کرده اند درجهت تبدیل وضعیت مربیان پذیرش مربی جدید نداشته ایم ،اما بعضا مربی بدون هزینه یعنی مربی معرفی شده به سازمان که هزینه آن به عهده فنی و حرفه ای نیست داشته ایم که حتی آنها هم می توانند در رتبه بندی شرکت کنند .

معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان ۳۳ مربی قراردادی و ۸۸ مربی رسمی و پیمانی داریم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست