• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۵-۰۸
  • شناسه خبر: 28448

فعالیت ۳۲ واحد نانوایی شهر زنجان در دهه اول محرم به صورت دو شیفته

۳۲ واحد نانوایی برای ارائه و تامین نان در دهه اول ماه محرم به صورت دو شیفت کاری از روز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ در سطح شهر زنجان آغاز شده است. واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه ش ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی زنجان اعلام کرد: در مرحله ششم ۳۲ واحد نانوایی برای ارائه و تامین نان در دهه اول ماه محرم به صورت دو شیفت کاری از روز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ در سطح شهر زنجان آغاز شده است.

زمانی گفت: به منظور تامین و افزایش رفاه حال مردم برای تهیه و تامین نان در دهه اول ماه محرم، اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی با برنامه‌ریزی به عمل آمده تمهیدات لازم نسبت به تعیین ۳۲ واحد نانوایی لواش منتخب به صورت دو شیفت کاری اقدام کرده است.

وی افزود: ۳۲ واحد منتخب در شیفت صبح و بعدازظهر به صورت یکسره از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۷ نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد متفاوت خواهد بود و به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.

زمانی گفت: برحسب هماهنگی‌های صورت گرفته، انتخاب واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو شیفت خواهند کرد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست