• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۵-۱۹
  • شناسه خبر: 28519

اولویت ما ایجاد زیر ساخت های تولید است / برای انتخاب مدیران تحت فشار نیستم

ما اصالت را به تولید می دهیم نه اشتغال. از کنار تولید اشتغال ایجاد می شود و این تولید است که اشتغال آفرین است و آنچه که ما به آن فکر می کنیم این است که اول زیر ساخت های تولید را در استان ایجاد کنیم .

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: زنجان در عزاداری شخصیتی مستقل دارد و در هیچ شهر کشور این را نمی بینیم که مردم در عین حال که در مساجد و هیئت ها مستقلا عزداداری می کنند در دسته حسینیه و زینبیه و فاطمیون در کنار هم و سیل وار حرکت می کنند این یک ثروت معنوی است که باید آن را حفظ کنیم .

افشارچی با تبریک روز خبرنگار گفت: قدردان خبرنگاران هستیم که با مشکلات ریز و درشتی که کشور دارد آگاهانه و باعلم سعی در ایجاد امید و نشاط در جامعه می کنند ضمن اینکه نقدها را منصفانه منتشر می کنند.

وی با بااشاره به وصیت امیرالمومنین به فرزندانش گفت: زبان و قلم هم می تواند در راه جهاد مورد استفاده قرار بگیرد بنابراین هر کلمه ای که می نویسید میتواند ابزاری برای ارتقاء روحی شما در مسیر مثبت باشد.

محسن افشارچی در خصوص انتخاب مدیران نیز گفت: عوض شدن دولت مبنای انتخاب مدیران نبود. برخی از مدیران عوض شدند با توجه به اینکه جایگاه ها، جایگاه هایی بود که برمبنای حرکت فرهنگی کشور باید عوض می شد . از اول هم گفتیم دولت عوض شده مختار که خروج نکرده ، مدیران قبلی هم داشته های نظام هستند و برای انتخاب مدیران تحت هیچ فشاری نبوده و نیستم .

استاندار زنجان با بیان اینکه پارامترهای مختلفی در ابقای یک مدیر دخیل هست از جمله توانمندی و اینکه آیا جایگزین بهتری داریم یا خیر؟ و وجود پروژه هایی که بهتر ایت امتداد حرمت همان مدیر باشد و غیره که همه اینها در انتخاب و ابقای یک مدیر دخیل هست.

وی در خصوص خبر اخیر حذف مجردها از لیست متقاضیان مسکن ملی نیز گفت: براساس اولویت ها اختصاص زمین و خانه با متاهل ها است و در صورت تامین زمین و مسکن متاهیلن مجردها هم در اولویت قرار خواهند گرفت و اینگونه نیست که مجردها حذف شده باشند.

محسن افشارچی در مورد فعالیت نانوایی ها نیز گفت: تنها کاری که تاکنون انجام داده ایم نصب یک دستگاه پوز متفاوت در نانوایی ها بوده است به اضافه اینکه به ازاء هر نانی که فروخته می شود ۱۵درصد ازمحل یارانه ها به نانوا داده می شود . آنچیزی که باعث سخت شدن شرایط شد این بود که قیمت آرد صنف و صنعت با قیمت آرد خبازی ها تفاوت زیادی پیدا کرد که به راحتی آرد ارزان ممکن بود در صنف و صنعت عرضه شود که در بازه ای باعث کاهش آرد در نانواهایی شد که تدبیر ما این بود که حدود ۷۲ نانوایی را دو شیفته کردیم و در روزهای عادی بازرسی ما فعال هست.

استاندار زنجان در خصوص افزایش سرانه پارک ها و مکان خای تفریحی در زنجان نیز گفت:در حال حاضر پارک ملت و پارک ارم و گلستان در زنجان داریم و در حال حل مشکل گاوازنگ هستیم که تا چند وقت دیگر طرح ان به شهرداری تحویل داده می شود . تا چند وقت آینده نیز پارک هاشمی نزاد در داخل شهر و منطقه بیسیم اماده خواهد شد که در اینده نزدیک تحولی را دراین خصوص در شهر شاهد خواهیم بود .

افشارچی با اشاره به سال تولید؛دانش بنیان؛اشتغال آفرین نیز گفت: ما اصالت را به تولید می دهیم نه اشتغال. از کنار تولید اشتغال ایجاد می شود و این تولید است که اشتغال آفرین است و آنچه که ما به آن فکر می کنیم این است که اول زیر ساخت های تولید را در استان ایجاد کنیم .

خبرنگار : زینب سودی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست