• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۱۹
  • شناسه خبر: 29247

در انقلاب۵۷ انقلابیون هیچوقت دنبال آسیب رساندن به مردم نبودند/اضافه شدن ۲۳ دستگاه اتوبوس به حمل و نقل شهری

در انقلاب ۵۷ هم انقلابیون هیچوقت دنبال آسیب رساندن به مردم نبودند و حافظ جان و مال و ناموس مروم بودند و هیچوقت اجازه صدمه به مردم رانمی دادند و همزمان با مبارزه با رژیم مواظب جان و مال مردم هم بودند، ولی الان کسانی که ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»مجید ناصحی مقدم رییس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورا با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر اظهار کرد : اتفاقی که برای خانم جوانی در مقر پلیس در تهران افتاد باعث اعتراضاتی شد که به سرعت تبدیل به اغتشاشات شد که موجب سلب امنیت مردم و کسبه و بازار شد.در حالی که کسی از اتفاق اقتاده خوشحال نبود و همه دنبال روشن شدن ابعاد ماجرا بودند که اگر قصوری بوده پیگیری شود که متاسفانه برخی جریانات از این موضوع سوء استفاده کردند و موضوع را به اغتشاش کشاندند.


ناصحی مقدم با بیان اینکه پشت این اغشاشات جریاناتی وجود دارد که از همان اول انقلاب دنبال تجزیه کشور بودند و اشخاص قدرت طلبی که در زمین دشمن لانه کرده اند گفت: تفاله های رژیم سابق که پشت این جریان قرلر دارند، هیچوقت دلسوز این ملّت نیستند و در هر رویداد بزرگ و کوچکی ناامنی را دامن می زنند.
رئیس شورای شهر گفت: در انقلاب ۵۷ هم انقلابیون هیچوقت دنبال آسیب رساندن به مردم نبودند و حافظ جان و مال و ناموس مروم بودند و هیچوقت اجازه صدمه به مردم رانمی دادند و همزمان با مبارزه با رژیم مواظب جان و مال مردم هم بودند، ولی الان کسانی که مردم عادی و رهگذر را مورد هجوم و حمله قرار میدهند قطعا دنبال عدم آرامش مردم اند و دلسوز نیستند.
وی افزود: بعد از استقرار دولت همه شاهد هستند که همه در دستگاه های مختلف دنبال خدمت رسانی به مردم اند و مشخص است که وقتی این وضعیت را می بینند بیم دارند که موج خدمت رسانی در کشور اوج بگیرند و دیگر دستاویزی نداشته باشند. نمونه این واکنش ها را در ایام اربعین دیدیم که سعی داشتند شرایط و مهمانوازی عراقی ها را نامناسب جلوه دهند درحالی که همه شاهد بودند که مردم عراق بهترین استقبال را از زائران کردند.

مجید ناصحی مقدم با اشاره به نقش رسانه ها در ایجاد حس امید و آرامش مردم گفت: از رسانه ها انتظار داریم خدماتی که رد شهر اتفاق می افتد را نه به خاطر تمجید و خودنمایی بلکه برای اطلاع رسانی منتشر کنند چون اگراین اتفاق از سوی رسانه های خودی نیافتد رسانه های بیگانه اگر مشکلی باشد هم ده برابر بزرگتر می کنند و به مردم می گویند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما خدمت رسانی است افزود: ازرسانه ها میخواهیم که علاوه بر نقد عملکردها این موضوع انعکاس داده شود که روند اقدامات به سمت خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

رئیس شورای شهر با اشاره به افتتاح معبر پادگان بعد از تامین روشنایی آن تا چند روز آینده گفت: در چند روز گذشته طی یک جلسه فوری در خصوص تصویب اعتبار خرید ۲۳ اتوبوس برگزار شد که فرصت تامین اعتبار آن محدود بود و در یک روز باید اقدامات اداری آن انجام می شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست