• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۰۶
  • شناسه خبر: 29878

تا ۱۰روز آینده ۷ دستگاه اتوبوس به خطوط اتوبوسرانی اضافه میشود/ با اضافه شدن اتوبوسهای جدید زمان انتظار برای خطوط اتوبوس به ۱۰دقیقه کاهش میابد

اعتراض مردم به طولانی شدن زمان انتظار برای برخی خطوط اتوبوس کاملا به جا است. ۲۰ دقیقه انتظار نه مورد قبول ما است و نه مردم. مدت انتظار برای خطوط به دلیل کمبود اتوبوس است که با اضافه شدن اتوبوس های خریداری شده این زمان به ...

مشهود میرابی رئیس واحد اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: رصد خطوط اتوبوس ها در شهر توسط «جی پی اس» انجام میشود و همه اتوبوسها به صورت الکترونیکی کنترل می شوند و اگر هم توقف کوتاه راننده در مسیر باشد طوری نیست که در کار راننده اختلال ایجاد کند .البته اگرموردی بود که توقفی درمسیر حرکت تاخیر ایجاد کرده باشد شهروندان حتما به اتوبوسرانی گزارش کنند.

میرابی با اشاره به اعتراض به طولانی شدن زمان انتظار برای برخی خطوط اتوبوس گفت: اعتراض مردم نیز کاملا به جا است .مدت انتظار برای خطوط به دلیل کمبود اتوبوس است که زمان ۲۰ دقیقه نه مورد قبول ما است و نه مردم. تا چند روز آینده با اضافه شدن اتوبوس های خریداری شده این زمان به ده دقیقه کاهش خواهد یافت.

وی افزود: ۳دستگاه از اتوبوسهای خریداری شده به دست ما رسیده است و تا ۱۰ روزآینده نیز ۷ دستگاه اضافه خواهد شد و کم کم ۴۱ دستگاه اتوبوس و ۳۶ مینی بوس و ۲۵ دستگاه ون به سیستم حمل و نقل شهری اضافه خواهد شد. اقدامات اداری لازم برای خریداری اتوبوسها انجام شده و به محض اعلام تحویل خواهیم گرفت.

میرابی در خصوص کارت های شهروندی نیز گفت: قراردارد با شرکت جدید در حال پیگیری و اقدام است ولی کارت های فعال موجود اعتبار دارند و اگر منقضی شده باشند هم اعتبار زده می شود و در پایانه های موجود در شهر کارت‌های فعال شارژ انجام میشود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست