• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۱۰
  • شناسه خبر: 29963

۸۴ درصد متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان مردان و ۱۶ درصد بانوان هستند/۵۱ هزار و ۶۰۰ نفر رد درخواست شده اند

۸۴ درصد متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان را مردان و ۱۶ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و همچنین ۲.۵ درصد از ثبت نام کنندگان نیز دارای معلولیت جسمی هستند.متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی و تعداد فرزند در اولویت تشکی ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت نام ۹۶ هزار و ۱۵۸ متقاضی در سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن خبر داد و گفت: بعد خانواری ثبت نام شده هم ۲۵۴ هزار نفر است.

کردلو گفت: شهر زنجان با بیش از ۷۲ هزار و ۱۴۱ نفر متقاضی بیشترین ثبت نام کننده در این طرح در استان را به خود اختصاص داده است، و شهرستان ابهر با ۶ هزار و ۵۲۷ نفر، قیدار ۶ هزار و ۱۶۰ نفر و خرمدره با سه هزار و ۴۲۳ نفر نیز به ترتیب بیشترین ثبت نام در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه از متقاضیان ثبت نامی در طرح‌های جامع حمایتی مسکن حدود ۳۲ هزار نفر واجد شرایط هستند، بیان داشت: تا ۱۴ آبان حدود ۱۶ هزار و ۸۳۶ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی تخصیص پروژه شدند و ۹ هزار و ۱۵۳ نفر در مرحله تایید نهایی درخواست هستند و برای پنج هزار و ۶۹۲ نفر هم افتتاح حساب شده است.

کردلو، تعداد متقاضیانی که واریز وجه داشتند را ۲۰ هزار و ۳۹۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از ثبت نامی ها در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن؛ حدود ۵۱ هزار و ۶۰۰ نفر هم رد درخواست شدند.

وی گفت : ۸۴ درصد متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان را مردان و ۱۶ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و همچنین از این تعداد ۲.۵ درصد از ثبت نام کنندگان نیز دارای معلولیت جسمی هستند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان افزود: ۷۴ درصد ثبت نام کنندگان متقاضی مسکن در استان زنجان متاهل و ۲۶ درصد هم زنان خود سرپرست و مجردین خانم و آقا هستند.

کردلو در ادامه افزود: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی و تعداد فرزند در اولویت تشکیل پرونده و تخصیص پروژه هستند و همچنین طی سال آینده امیدواریم با تامین زمین مجردین واجد شرایط هم صاحب خانه شوند.

وی با تاکید بر اینکه ۶۳ درصد از متقاضیان طرح‌های جامع حمایتی مسکن در مرحله فاز ۶ ثبت نام کردند، متذکر شد: برای مابقی متقاضیان هم در فازهای یک، دو، سه ودیگر فازهای تفاهم نامه‌ای (وزارت کار، آموزش و پرورش و غیره) ثبت نام انجام شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست