• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۲۶
  • شناسه خبر: 30117

فراهم شدن امکان پرسخ و پاسخ متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت راه و شهرسازی زنجان

امکان طرح پرسش و پاسخ متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان فراهم شده است که شامل اطلاعات پروژه‌های نهضت ملی مسکن و قسمت پرسش و پاسخ در مورد پروژه‌های نهضت ملی مسکن است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مرتضی بیستونی رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امکان طرح پرسش و پاسخ متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت اداره کل راه و شهرسازی زنجان فراهم شده است و خوشبختانه استقبال متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان از این بستر برای مطرح کردن سوالات مطلوب بوده است. 

بیستونی گفت: در خصوص اطلاع رسانی روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پاسخ به سوالات متقاضیان پروژه‌ها در دو قسمت اصلی  سایت https://zanjan.mrud.ir  طراحی و ایجاد شده است.این دو قسمت شامل اطلاعات پروژه‌های نهضت ملی مسکن و قسمت پرسش و پاسخ در مورد پروژه‌های نهضت ملی مسکن می باشد.

وی افزود: قسمت اول شامل اطلاعات تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن بوده و متقاضی با کلیک بر روی آنها، به تمامی اطلاعات پروژه‌های مذکور به صورت دسته بندی شده، دسترسی پیدا کرده و اطلاعات دقیقی از اخرین وضعیت پروژه در اختیار متقاضی قرار می گیرد.
بیستونی گفت: همچنین قسمتی برای طرح سوال توسط متقاضیان اقدام ملی مسکن و پاسخ‌های ارائه شده توسط کارشناسان معاونت مسکن، کارگزاران و سازندگان فراهم شده و در این قسمت ابتدا متقاضی سوال خود را در قالب فرم طراحی شده مطرح می‌کند و سوال ثبت شده توسط کارشناس اداره فناوری دریافت و پس از احراز هویت متقاضی، سوال مورد نظر توسط کارشناس پیگیری اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، به مسئول مربوطه ارجاع و بعد از دو هفته پاسخ به همراه بخشی از کد ملی متقاضی، در قسمت پاسخ به سوالات پروژه منتشر می شود.

رئیس اداره امار،فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: با توجه به اینکه این فرصت از شهریورماه برای متقاضیان در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان فراهم شده رضایتمندی خوبی تاکنون از سوی متقاضیان در این خصوص شاهد بودیم و امیدواریم بتوانیم در پاسخ به سوال متقاضیان مسکن ملی رضایتمندی لازم را کسب کنیم. 

بیستونی با تاکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان  زنجان اولین اداره در بین ادارات راه و شهرسازی در سطح کشور بوده که چنین بستری را برای متقاضیان مسکن ملی فراهم کرده است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست