• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 30378

آموزش ملیله سازی و چاروق دوزی در اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی زنجان

از سال ۵۴ کارگاه های آموزش صنایع دستی در این اداره کل برگزار میشود. در آن زمان اساتید کارگاه ها خارج از اداره و مدعو بودند که پس از حذف دستمزد اساتید خارج از اداره کل، برخی کارگاه های آموزشی تعطیل شد. درحال حاضر دو کارگا ...

اعظم عبدی کیا کارشناس صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص آموزش های رایگان صنایع دستی برای  متقاضیان گفت: از سال ۵۴ کارگاه های آموزش صنایع دستی در این اداره کل برگزار میشود.

عبدی کیا گفت:  در آن زمان اساتید کارگاه های آموزش صنایع دستی  خارج از اداره و مدعو بودند و دستمزد می گرفتند  که پس از حذف دستمزد اساتید خارج از  اداره کل، برخی کارگاه های آموزشی  تعطیل شد.

وی افزود: در حال حاضر  دو کارگاه چاروق دوزی و ملیله سازی به طور رایگان آموزش داده میشود و  اساتید  این کارگاهها استخدامی اداره کل هستند .

عبدی کیا با بیان اینکه این کارگا هها  بدون هزینه و شهریه هستند گفت: آموزش برای عموم آزاد است و کیفیت آموزش ها نیز به گونه ای است که بیشتر کسانی که آموزش می بینند تقریبا استاد کار می شود .

کارشناس صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: هنرجویان بعد از آموزش به به نمایشگاههای  مختلف صنایع دستی  معرفی میشوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست