• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 30864

مسئولین استان به جای تلخ کردن کام مردم خبرهای خوب خود را به مردم اعلام کنند/ خدمات اتوبوسرانی زنجان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن رایگان است

در این یکسال خدمت همه تلاش شهرداری این بوده که خبرهای خوب به مردم بدهد. انتظار از سایر مسئولین هم این است که به جای نا امید کردن مردم خبرهای خوب از انجام وظایفشان به مردم بدهند و کام مردم را تلخ نکنند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: در این یکسال خدمت همه تلاش شهرداری این بوده که خبرهای خوب به مردم بدهد. انتظار از سایر مسئولین هم این است که به جای نا امیدکردن مردم خبرهای خوب از انجام وظایفشان به مردم بدهند وکام مردم را تلخ نکنند.

فیروزفر با بیان اینکه در این یکسال پروژه های مختلفی در شهر پیگیری شد گفت: در ایام دهه فجر فاز جنوبی پروژه سبزه میدان در یک جشن باشکوه افتتاح خواهد شد و همچنین یک بسته هوشمندسازی از خدمات شهرداری به مردم ارائه خواهد شد. ضمن اینکه گذر گردشگری ملت با نمایی ویژه به عنوان یک تفرجگاه به مردم تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: ظرف یکسال آینده شاهد افتتاح بزرگترین پارک غرب کشور با بیش از ۶ هکتار مساحت خواهیم بود وهمچنین گذر اجتماعی اشراق نیز به مردم تحویل داده خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه اینها خبرهای خوب شهرداری برای مردم است گفت: سایر مسئولین هم خبرهای خوب خود را برای مردم اعلام کنند.

وی همچنین در خصوص اقدامات انجام شده درمدیریت پسماند نیز گفت: به صراحت میگویم که در شهر زنجان تا کنون هیچ کاری در حوزه پسماند صورت نگرفته است و تنها دوره ای که برای مدیریت پسماند کاری صورت گرفته همین دوره است. در این دوره هم برای تفکیک از مبداء و هم برای تفکیک در مقصد برنامه داشتیم.

وی در مورد جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر نیز گفت: البته نه به طور کامل ولی ۹۰ درصد این مشکل در شهرحل شده است و سگهای بلاصاحب جمع آوری میشوند.

همچنین در این جلسه لایحه شهرداری زنجان در خصوص ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی از بابت جابجایی مسافر به صورت رایگان در تمام خطوط شهری از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن سالجاری به مناسبت دهه فجر تصویب شد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست