• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۰۹
  • شناسه خبر: 30956

بخشی از بودجه استان از مولد سازی تامین خواهد شد/ مولد سازی اموال دولت قبلا هم بوده ولی به آن پتانسیل حداکثری خودش نرسیده بود

به هرحال بخشی از بودجه استان از مولد سازی تامین خواهدشد و تاکید میشود که این مولد سازی برای استان ماندگار باشد و برای خود استان هزینه شود.مولد سازی برش دستگاهی خواهد داشت و یک سقفی برای میزان فروش اموال تعیین خواهد شد. ض ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: استان زنجان به لحاظ اعتباری استانی موسعی نیست و به هرصورت در گذشته باید تلاش بیشتری می شد و به همین دلیل از چند جهت تلاش می کنیم که این افزایش اعتبار اتفاق بیافتد.

افشارچی گفت: اولین کار افزایش سهم استان از بودجه عمومی کشور است . زنجان از لحاظ درآمد نزدیک به استان قزوین است و انتظار داریم به همان نسبت هم منتفع شویم و امسال با توجه به فشارهایی که استاندارها روند افزایشی در بودجه عمومی استانها ایجاد شده و در استان زنجان هم در سال آینده در بودجه عمرانی و تملک ۵۵ردصد افزایش خواهیم داشت.

وی افزود: روش دوم افزایش اعتبارات استانی ایجاد درآمد از مزیتهای نسبی استان است که در بودجه هم ردیف ۲۰۰میلیاردی و هم هزینه ۲۰۰میلیاردی از پسماند آمده است .

افشارچی با بیان اینکه مورد سوم افزایش اعتبارات استانی مولد سازی است گفت: در این مدت هم واکنشها به این موضوع زیاد بوده در حالی که مولد سازی سالها است که هست ولی به درجه های که بتواند کمکی بکند نبوده است و به آن پتانسیل حداکثری خودش نرسیده است که یک دلیلش ترس مدیران از ورود دستگاههای نظارتی است و ترس دیگر هم ترس ما است که امسال کمی محتاطانه عمل کردیم .

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه قرار نیست که همه هرچه که داربم را همین الان شناسایی کنیم و همین الان بفروشیم گفت: مولد سازی برش دستگاهی خواهد داشت مثلا اگر دستگاهی زمینی دارد در راستای مسائل همان دستگاه خرج خواهد شد.

محسن افشارچی گفت: اولا مولد سازی برش دستگاهی خواهد داشت و یک سقفی برای میزان فروش اموال تعیین خواهد شد وتمرکز روی همان میزان خواهد بود ضمن اینکه هم تهاتر انجامخواهد گرفت و هم مستند سازی دقیق انجام خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه به هرحال بخشی از بودجه استان از مولد سازی تامین خواهدشد گفت: تاکید میشود که این مولد سازی برای استان ماندگار باشد و برای خود استان هزینه شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست