• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 31025

افتتاح فاز اول شرکت پدیده شیمی غرب (تولید مواد اولیه صنایع شوینده)

فاز اول شرکت پدیده شیمی غرب زنجان (تولید اسید سولفونیک) در زمینه تولید مواد اولیه صنایع شوینده افتتاح شد. این پروژه در چهار فاز راه اندازی خواهد شد و هم اکنون ۱۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار هستند و با تکمیل فاز چهارم ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا صالحی قائم مقام شرکت پدیده شیمی غرب در مراسم افتتاح فاز اول این شرکت ( تولید اسید سولفونیک» اظهار کرد: پروژه سولفوناسیون شرکت پدیده شیمی غرب زنجان در چهار فاز تولیدی با ظرفیت کل ۱۲ تن در ساعت جمعاً با ظرفیت ۱۰۰هزار تن در سال در زمینه تولید مواد اولیه صنایع شوینده ، در زمینی به مساحت ۳۳هزار و ۲۵۰مترمربع در شهرک صنعتی نوآوران زنجان در حال احداث می باشد.

صالحی گفت: میزان سرمایه گذاری فازهای ۱ و ۲ حدود ۳ هزار میلیارد ریال به صورت ریالی و ۵ میلیون دلار به صورت ارزی است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت ابنیه سالن های تولیدی و انبار مربوط به فازهای ۱ و ۲ این مجموعه، از ۱۵ مهر سال ۹۹ با مشارکت شرکت پدیده پایدار صنعت ساختمان آغاز گردیده است گفت: تامین و ساخت تجهیزات و ماشین آلات فاز ۱ با مشارکت پیمانکاران ایرانی مستقر در استان زنجان از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ آغاز به کار نموده و از مهر ماه سال ۱۴۰۱ بهره برداری از فاز یک آغاز گردیده است.

قائم مقام شرکت پدیده شیمی غرب افزود: تامین تجهیزات و ماشین آلات فاز۲ نیز با شرکت پیمانکار چینی از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شده و کلیه ماشین آلات آن از ابتدای سال ۱۴۰۱ از گمرک زنجان ترخیص و به داخل سایت پروژه منتقل گردیده است و عملیات نصب این تجهیزات در ابتدای سال۱۴۰۲ در برنامه مجموعه می باشد.
وی افزود: با توجه به حجم بالای صادرات محصولات این شرکت امید است با راه اندازی کلیه فازهای مجموعه صنعتی تغییر شگرفی در درآمد ارزی استان زنجان ایجاد شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست