• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۰۹
  • شناسه خبر: 31475

اگر اجرای محدودیتهای ترافیکی در شهر کارشناسی شده بود چرا تعلیق شد؟ شورای ترافیک تاکنون کاری برای ترافیک زنجان نکرده است

اگر طرح محدودیت تردد در مرکز شهر غیر کارشناسی بوده چرا به مرحله اجرا گذاشته شد؟این طرح را مسئولین ارشد در شورای ترافیک استان تصمیم گیری کردند ، چطور بعد از دو روز با اعتراضاتی که انجام شده طرح را تعلیق می کنند و کنار ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» منصور مرادلو عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اجرای طرح ترافیک در مرکز شهرو تعلیق آن اظهار کرد: اتفاقی را در هفته جاری در شهر زنجان شاهد بودیم که متاسفانه بعد از دو روز طرح محدودیت تردد در مرکز شهر تعلیق شد. اگر طرح غیر کارشناسی بوده چرا به مرحله اجرا گذاشته شد؟ اگر قرار است ترافیک شهری زنجان مدیریت و ساماندهی شود باید یک فکر اساسی برای مشکلات شهروندان بشود.چندین سال است که فکری به حال این موضوع در این شهر نمی شود.

مرادلو با اشاره به افزایش روزافزون ماشینهایی که در شهر زنجان پلاک گزاری می شود گفت: بنابر اظهار پلیس راهور زنجان، روزانه ۵۰ ماشین در زنجان پلاک گزاری می شود یعنی در ماه ۱۵۰۰ ماشین به شهر زنجان اضافه می شود ، با این شرایط آیا ترافیک شهر زنجان را باید به حال خودش رها کنیم ؟ کوچه ها مملو از ماشین و خیابانهایی که کشش این ماشین ها را ندارند . چراغهای راهنمایی هوشمند نیست و ترددها هم قابل کنترل نیست . این طرح ترافیکی را تمسئولین ارشد در شورای ترافیک استان تصمیم گیری کردند و اطلاع رسانی شد ، چطور بعد از دو روز با اعتراضاتی که انجام شده طرح را تعلیق می کنند و کنار می گذارند؟

وی افزود: اگر قرار است شهر زنجان از لحاظ مدیریت ترافیک ساماندهی شود به نظر می رسد با این کاری که اتفاق افتاد ما تا سالها نخواهیم توانست که در این شهر مدیریت ترافیک را داشته باشیم . ما آمدیم یک شریان حیاتی در مرکز شهر قطع کردیم چه کسانی مجوز اجرای پروژه را در سبزه میدان دادند؟ چرا باید یک شریان غربی-شرقی و شرقی -غربی شهر زنجان قطع شود و اجازه تردد در آن را ندهند و همه را هدایت کنیم به مسیر خیابان فردوسی که انتهایش نا معلوم است؟

مردالو گفت: اگر دوستان شورای ترافیک کارشناس هستند باید برای این موضوع کاری بکنند. در این یک و نیم سال گذشته از شورای شهر ازطرف شورای ترافیک هیچ طرحی برای ترافیک زنجان ارائه نشده است. شورای شهر که اختیاری در این حوزه ندارد. شهرداری هم نهایت همکاری خودش را دراین موضوع دارد. ما تعجب می کنیم از کسانی که ادعا می کنند کار کارشناسی کرده اند و بعد از دو روز طرح را معلق می کنند.

منصور مرادلو با بیان اینکه بعد از عید ناوگان و تغییراتی که در مرکز شهر اتفاق خواهد افتاد و پروژه ای تا چند روز دیگر افتتاح خواهد شد انتظار داریم برای موضو ع ترافیک شهر فکری بشود گفت: کسانی که مسئولیت دارند در شورای ترافیک کار کارشناسی کنند. نمیشود که یکباره بگویند می خواهیم خیابانی را یکطرفه یا دوطرفه کنیم . به همین دلیل است که چندین ماه است که همکاران شورای هر و شهرداری برای ترافیک مرکز شهر کار می کنند.

وی گفت: احساس من این است که پلیس راهور در این قضیه مظلوم واقع شد و تنها این طرح را پیش برد ولی چطور میشود در عرض دو روز یک تصمیمی که اعتقاد داشتند در شورای ترافیک بحث شده تعلیق شود؟ انتظار داریم شورای ترافیک تصمیات کارشناسی بگیرند و مردم را از این سرگردانی نجات دهند و الّا هر طرح دیگری که در ما ههای بعد در شهر زنجان انجام شود اگر با اعتراضاتی روبرو شود و عقب نشینی کنیم مطمئناً باعث خواهد شد که ما در اجرای طرحهای دیگر هم موفق نباشیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست