• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۱۶
  • شناسه خبر: 31638

رقم بالای بدهی‌ برخی از دستگاه‌های اجرایی استان زنجان به شرکت توزیع برق/ دستگاهای اجرایی استان ۳۸۷ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق بدهکارند

متاسفانه بدهی‌های انباشته و چندساله برخی از دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های استان رقم بسیار بالایی است و از این‌رو هشدارهای لازم برای تامین اعتبار و پرداخت این مبالغ به این دستگاه‌ها ارائه شده است. میزان مطالبات شرکت توزی ...


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رویا قزلباش معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی توسط مشترکان موجب افزایش خدمت‌رسانی به آنان است و پایداری شبکه‌های توزیع برق و برخورداری از این انرژی رابطه مستقیمی با تامین هزینه‌های آن دارد.

قزلباش گفت: وصول مطالبات حاصل از فروش انرژی مهمترین منبع تامین اعتبارات مورد نیاز بخش‌های عملیاتی صنعت برق جهت اجرای پروژه‌های نیرورسانی و ارائه برق پایدار به مشترکان است.

وی افزود: انرژی در کشور با هزینه بسیار بالاتری نسبت به قیمت ارائه شده به مشترکان تولید می‌شود و می‌توان گفت هزینه‌هایی که شرکت های توزیع بابت برق مصرفی از مشترکان دریافت می‌کنند حدود ۱۰درصد از قیمت واقعی آن است و هرمیزان صرفه‌جویی در مصرف برق به حفظ منابع طبیعی و اقتصادی کشور منجر خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: متاسفانه بدهی‌های انباشته و چندساله برخی از دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های استان رقم بسیار بالایی است و از این‌رو هشدارهای لازم برای تامین اعتبار و پرداخت این مبالغ به این دستگاه‌ها ارائه شده است.
قزلباش افزود: میزان مطالبات شرکت توزیع برق استان زنجان از دستگاه‌های اجرایی و ادارات و نهادهای دولتی استان بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست