• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 31940

۶۰پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان زنجان راه اندازی می شود

محافل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در بسیاری از کانون های مساجد استان زنجان در حال برگزاری است که بعد از ماه رمضان نیز در کانون های مساجد ادامه خواهد داشت.در حال حاضر راه اندازی ۶۰ پایگاه قرآنی درکانون های ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در همین راستا پیام لبیک به فرمایشات رهبری از سوی ۳۷ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد ارسال شد و ۲۳ باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان( با پیگیری و رصد همکاران ستاد فهمای استان) با برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم آمادگی خود را برای ایجاد پایگاه قرآنی در مساجد اعلام کردند.

اسلامی گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از سال گذشته در کانون های فرهنگی و هنری روستایی آغاز شده بود و در پی تاکیدات رهبری، برگزاری فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد قوت بیشتری به خود می گیرد.

وی با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در بسیاری از کانون های مساجد استان در حال برگزاری است، افزود: برگزاری این محافل بعد از این ماه عزیز در کانون های مساجد ادامه خواهد داشت.

اسلامی گفت : در حال حاضر راه اندازی ۶۰ پایگاه قرآنی درکانون های مساجد استان در دست اقدام است که در این پایگاه ها، کلاس های آموزش قرآن، تفسیر و محافل قرآنی تشکیل خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست