• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۲۰
  • شناسه خبر: 32005

۹ هزار نفر کمبود نیروی متخصص در جمعیت هلال احمر

حدود ۹ هزار نفر کمبود نیروی متخصص در جمعیت هلال احمر وجود دارد که تامین نیروی انسانی از بین داوطلبان با توجه به توانمندی‌های آنان انجام خواهد شد و ۲ هزار نفر از نجاتگران و امدادگران که کاملا آموزش دیده‌اند جذب خواهند شد ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۹ هزار نفر کمبود نیروی متخصص در جمعیت هلال احمر وجود دارد که این کسری از میان داوطلبان جمعیت جبران خواهد شد.

مرادی پور گفت: در حال حاضر ۸ هزارو ۵۰۰ نفر نیروی کادر مشغول به خدمت در جمعیت هلال احمر هستند و ۲۲ هزار نفر نیز نیروی امدادگر متخصص در شبکه امداد و نجات حضور دارند و این تعداد در یک هزار و ۶۴۵ پایگاه در کشور در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در قالب طرح نوروزی ۴ هزار خدمت در حوزه امداد و نجات ارائه شد و در مجموع ۵۸ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استفاده کردند.

مرادی‌پور با اشاره به کمبود نیروی متخصص کادر در جمعیت هلال احمر گفت: به دلیل که این جمعیت یک ارگانی است که به صورت داوطلبانه نیرو جذب می‌کند بنابراین کمبود نیرو چندان محسوس نیست اما تامین نیروی انسانی از بین داوطلبان با توجه به توانمندی‌های آنان انجام خواهد شد و ۲ هزار نفر از نجاتگران و امدادگران که کاملا آموزش دیده‌اند جذب خواهند شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست