• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۲۱
  • شناسه خبر: 32013

پرواز حجاج از زنجان در برنامه هست وتا کنون صحبتی از حذف آن نشده است

مجری پرواز های حجاج سازمان حج و زیارت است و پیگری می کنند که پروازها از زنجان انجام شود که فعلا پرواز حجاج از زنجان در برنامه هست و هیچ صحبتی مبنی بر حذف آن نشده است.

محمد قاسمی مدیر فرودگاه زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پرواز حجاج از زنجان در برنامه بوده است و تا الان صحبتی مبنی بر اینکه پرواز انجام نشود، نشده است.

قاسمی گفت: پرواز حج طبق برنامه قرار بوده انجام شود و هیچ صحبتی که از ۱۹ ایستگاه هوایی کشور، ایستگاهی حذف شود تا الان نشده است .

وی افزود: سالهای قبل هم متاسفانه این شیطنت ها انجام می شد که مثلا زنجان و همدان حذف شوند ولی الحمدلله هرسال پرواز انجام شده و امسال هم انجام میشود .

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه در این خصوص ما متولی مستقیم نیستیم گفت: ما مجری پرواز در فرودگاه هستیم و اگر پرواز برقرار بشود که بتوانیم به حجاج عزیز خدمت رسانی کنیم، آمادگی داریم که به صورت صد درصدی هرتعداد پرواز و هر تعداد حاجی که قرار است از استان اعزام شود را امکانات پرواز را برای آنها مهیا کنیم .

وی افزود: مجری این پرواز ها سازمان حج و زیارت است که پیگری می کنند که پروازها از زنجان انجام شود که فعلا پرواز حجاج از زنجان در برنامه هست و هیچ صحبتی مبنی بر حذف آن نشده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست