• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
  • شناسه خبر: 32029

انتقاد عضو شورای شهر از فروش و دلالی واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان / خدمات تدفین رایگان برای اهدا کنندگان عضو در زنجان

دادوود حسنی عضو شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر از خرید و فروش و دلالی واحد های نهضت ملی مسکن در استان زنجان انتقاد کرد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» داوود حسنی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای شهر زنجان در اولین جلسه رسمی و علنی شورای شهر در سال جدید اظهارکرد: متاسفانه شاهد دلالی در بازار مسکن بویژه در زمان تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن هستیم .

حسنی گفت:در شرایطی که افرادی توان تامین اقساط طرح نهضت ملی مسکن را نداشتند و قرار بود با این طرح ، مشکل مسکن حل شود در حالی که همین واحدهای نهضت ملی مسکن در برخی موارد با قیمت بیش از ۳ میلیارد هم به فروش می رسد.

وی با انتقاد از اینکه همه اعلام می کنند که فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن تخلف است ولی برخوردی نمیشود خواستار برخود با متخلفین شد.

وی همچنین در خصوص طرح تقدیر از اهداکنندگان عضو که رداین جلسه تصویب شد نیز گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند اهداءعضو هستند و روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر و سالانه ۴ هزار نفر از نیازمندان به عضو جان خود را ازدست می دهند در حالی که در همین استان زنجان سالانه حداکثر ۱۲ نفر اهدا عضو می کنند .

وی افزود: پیشنهادی که در این طرح داده شده این است که تبلیغ و فرهنگ سازی اهداء عضو صورت بگیرد و در همین راستا اختصاص قبر رایگان و خدمات تدفین رایگان برای اهدا کنندگان عضو در نظر گرفته شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست