• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
  • شناسه خبر: 32057

تحویل تدریجی واحد‌های نهضت ملی مسکن از اواخر بهار در زنجان/افزایش ۵۰ درصدی بودجه عمرانی استان

تحویل تدریجی واحدهای نهضت ملی مسکن از اواخر بهار امسال در این استان آغاز خواهد شد و هر سه ماه حدود ۲ هزار واحد به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی زنجان اظهار کرد: ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان درحال ساخت است و زنجان در این زمینه از استانهای پیشرو در کشور است که البته این پیشرو بودن به این معنی هم هست که با مسائل و مشکلات هم جلوتر از همه مواجه می‌شویم ولی در حل آنها نیز تلاش می‌کنیم.

افشارچی گفت: تحویل تدریجی واحدهای نهضت ملی مسکن از اواخر بهار امسال در این استان آغاز خواهد شد و هر سه ماه حدود ۲ هزار واحد به متقاضیان واگذار می‌شود.

افشارچی با اشاره به افزایش بودجه استان زنجان در سال ۱۴۰۲ گفت:بودجه عمرانی استان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود:اطلس سرمایه گذاری استان مبتنی بر داشته‌ها و سند آمایش در دست تدوین و تکمیل است و همچنین در جهت جذب سرمایه گذار و در راستای توافق بین ایران و چین، ۲ شرکت چینی برای مشارکت به استان وارد شده اند.

افشارچی با اشاره به پیگیری حل مسائل آب در زنجان نیز گفت: توافقات در خصوص کنترل آب های سطحی استان انجام شده و در این راستا مطالعه احداث چند سد جدید در جریان است.

وی با بیان اینکه رتبه زنجان در نرخ تورم از جایگاه سوم به رتبه ۲۹ رسیده است گفت: کنترل تورم در اختیار استان نیست و متاثر از شاخص های کلان است، با این وجود ایجاد بازار موازی برای تامین مایحتاج اولیه طی یکی ۲ ماه آینده و اجرایی شدن سامانه نظارت مردم پایه (سرند) بر بازار از جمله برنامه های در دستور کار است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست