• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
  • شناسه خبر: 32041

نصب تابلوها در شهر نیاز به مجوز دارد/ تابلوهای بدون مجوزجمع آوری میشوند

نصب تابلو ها در شهر نیاز به مجوز دارد وگرنه شهر جنگلی از تابلوها می شود و سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان موظف است نسبت به جمع آوری تابلوهایی که به صورت غیر قانونی نصب شده اند اقدام کند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید ناصحی مقدم رئیس شورای شهر زنجان در خصوص ساماندهی تابلوهای نصب شده توسط کسبه و ساختمانهای مختلف در شهر در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: شهروندان مجاز نیستند که هر نوع تابلویی را هر جا که خواستند نصب کنند و این موضوع قواعد و ضوابطی دارد.

ناصحی مقدم گفت: نصب تابلو ها در شهر نیاز به مجوز دارد وگرنه شهر جنگلی از تابلوها می شود که سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان موظف است نسبت به جمع آوری تابلوهایی که به صورت غیر قانونی نصب شده اند اقدام کند.

وی افزود : نصب بی ضابطه تابلو ها چهره شهر را زشت می کند و مزاحم مردم است و هر تابلویی در معابر شهری براساس چارچوب و آیین نامه ای که در سازمان سیما و منظر شهرداری وجود دارد باید نصب شود .

وی تاکید کرد : شهروندان مجاز نیستند هر تابلویی با هر شکل و اندازه ای و هرنوع نورپردازی را در معابر نصب کنند.

ناصحی مقدم با بیان اینکه متقاضیان باید مراجعه کنند و مجوز نصب تابلو را اخذ کنند گفت: تابلوهایی که فاقد مجوز باشند جمع آوری میشوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست