• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۲۵
  • شناسه خبر: 32082

اگر با همین چارچوب سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی تفکیک شود، وضعیت بدتر می‌شود/۸۰ درصد اعضای کمیسیون صنایع با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند

درباره لایحه سازمان بازرگانی رای‌گیری نشد، اما ۸۰ درصد اعضای کمیسیون با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند.مشکلات کنونی ناشی از ساختار نیست بلکه مشکل از فرآیند و اجرای نادرست است و اگر با همین چارچوب سازمان بازرگا ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: درباره لایحه سازمان بازرگانی رای‌گیری نشد، اما ۸۰ درصد اعضای کمیسیون با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند.

طاهری گفت: در این جلسه با اعضای کمیسیون و نمایندگان اتاق بازرگانی، مرکز پژوهش‌ها، سازمان امور استخدامی همفکری صورت گرفت تا نظرات مخالفان و موافقان درباره تشکیل سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی شنیده شود.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: به زعم نمایندگان، در شرایط فعلی فرآیند‌ها باید اصلاح و تقویت شود و مشکلات کنونی ناشی از ساختار نیست بلکه مشکل از فرآیند و اجرای نادرست است و اگر با همین چارچوب سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی تفکیک شود، وضعیت بدتر نیز می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین دستورکاردیگر کمیسیون را بررسی لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد راجع به استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قرارداد‌های بین‌المللی عنوان کرد که پس از رسیدگی، این لایحه تصویب شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست