• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۰۳
  • شناسه خبر: 32171

تدوین سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان با نام “زنجان دیجیتال”

سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان با نام "زنجان دیجیتال" تدوین شد. متن کامل این سند از طریق سایت استانداری زنجان در دسترس عموم شهروندان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مرتضی شهامی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سالیان اخیر فناوری اطلاعات ظرفیت بسیار بزرگی در سطح جامعه بین الملل ایجاد کرده و کشورهای مختلف برای این اقتصاد سرمایه گذاری های فراوانی را نیز انجام داده اند.

شهامی گفت: با بهره‌گیری درست از این ظرفیت می‌توان چالش‌های زیادی را حل و به بهبود شرایط اقتصادی مردم، کسب‌وکارها و دولت کمک شایانی کرد.

وی افزود: در این راستا با توجه به سرعت روزافزون نفوذ فناوری‌های دیجیتال در ساختارهای مختلف کشور، استاندار زنجان، توسعه اقتصاد دیجیتال را به عنوان یکی از رویکردهای اولویت دار توسعه استان در دستور کار قرار داده است و بر این اساس کمیته تحول دیجیتال استان تشکیل و در اولین و یکی از مهمترین گام های خود تدوین سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان را آغاز کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه در این سند که به اختصار “زنجان دیجیتال” نامیده می شود، ۶ رکن اصلی شامل چشم انداز، بیانیه، مأموریت، راهبردها، برنامه ها و پروژه ها، در سه لایه توانمندسازها، کاربردها و کارکردها مورد توجه قرار گرفته گفت: هرکدام از این لایه ها شامل برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی برای دستگاه‌های اجرایی استان هستند.

شهامی افزود: متن کامل این سند از طریق سایت استانداری زنجان در دسترس عموم شهروندان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست