• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۰۶
  • شناسه خبر: 32241

درمانگاه هلال احمرزنجان شبانه روزی می شود/ شهرستان ایجرود نیازمند ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده ای

درمانگاه هلال احمرتحولاتی داشته است . مدیریت این حوزه تغییر یافت و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و کاهش هزینه های هموطنان، درمانگاه شبانه روزی می شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حکمت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر استان به لحاظ ظرفیت های فضای فیزیکی منسجم نیست و موفقیت در همه حوزه های این مجموعه مستلزم افزایش درآمد است. ایجاد درآمد، کمک قابل توجهی در ارائه خدمات به هموطنان در استان زنجان خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه برای درآمدزایی جمعیت هلال احمر استان زنجان برنامه داریم و به حتم در برنامه ۶ ماهه محقق خواهد شد گفت: مانع تعطیلی مرکز توانبخشی هلال احمر شده ایم ونیروهای توانمند و مجرب در بخش ارتز و پروتز به عنوان داوطلب در این بخش فعال هستند .

وی افزود: درمانگاه هلال احمرنیز تحولاتی داشت مدیریت این حوزه تغییر یافت و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و کاهش هزینه های هموطنان، درمانگاه شبانه روزی می شود.

مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: منطقه پری و قره درق شهرستان ماهنشان نیاز به پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث دارد.

وی افزود: در شهرستان ایجرود نیز نیازمند ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده ای هستیم که با توجه به درخواست های انجام شده تاکنون محقق نشده که نیازمند است هلال احمر استان زنجان پیگیری های لازم در این خصوص را انجام دهد.

خاتمی گفت: هلال احمر حوزه تخصصی کمیسیون بهداشت و درمان است و انتظار داریم از جمعیت هلال احمر کشور منتفع شده و نیز ایجاد پایگاه های امداد و نجات بر اساس آمایش سرزمینی انجام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست