• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • شناسه خبر: 32297

۶۵ درصد قوانین مربوط به تولید اجرایی نشده است/ قطع برق برخی از تولیدکنندگان مواد اولیه خودروها عاملی در کاهش تولید خودرو در سال گذشته

۶۵ درصد قوانین مربوط به تولید اجرایی نشده است و ترک فعل دستگاه‌ها عمده دلیل اجرا نشدن قوانین تولید در کشور است.سال گذشته به دنبال این بودیم که تولید خودرو افزایش یابد اما برق برخی از تولیدکنندگان مواد اولیه خودروها قطع ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: اینکه ۶۵ درصد قوانین مربوط به تولید اجرایی نشده است و ترک فعل دستگاه‌ها عمده دلیل اجرا نشدن قوانین تولید در کشور است.

طاهری گفت: ­۷ قانون پایه‌ای در سال‌های مختلف برای تولید نوشته شد که ۶۵ درصد آن اجرا نشد که از این میزان، پنج درصد به جوهره قانون و ۶۰ درصد برای ترک فعل قوانین بوده است.

وی افزود: در یکی از این قوانین نوشته شده بود، برق، گاز، آب و تلفن صنایع نباید قطع شود؛سال گذشته به دنبال این بودیم که تولید خودرو افزایش یابد اما برق برخی از تولیدکنندگان مواد اولیه خودروها قطع بود که همین موضوع عاملی در کاهش تولید بود.

طاهری گفت: برخی زیرساخت ها برای افزایش تولید محیا شد، اما برخی مشکلات آن ریشه ای حل نشد که همین موضوع عاملی بر کاهش تولید بود.

وی گفت: در کشور یکسری مشکلات اقتصادی داریم و به جای این که به ریشه این مشکلات بپردازیم در تمام این دولت‌ها به شاخ و برگ‌ها پرداخته ایم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست