• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 32342

شاهد کم لطفی شورای عالی کار هستیم/ تشکلات جامعه کارگری مایل است همه مشکلات را به صورت قانونی حل کند

دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان با تاکید بر اهمیت پرداخت مطالبات جامعه کارگری گفت: تشکیلات جامعه کارگری مایل است همه مشکلات را به صورت قانونی حل کنند.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»اصغر نجاری دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: مسئولان با مصوبات حوزه کار و کارگری  در سال جاری کارگران را با موجی از نگرانی ها و استرس ها مواجه کردند و در سال جاری شاهد کم لطفی شورای عالی کار هستیم.این اعتراضات صنفی و اعتراض به مصوبات و عملکردها نباید حمل بر نقد های سیاسی در کشور شود.

نجاری گفت: به مطالبات جدی کارگران در وزارت خانه بهایی داده نمی شود . اعتراضات کارگری در حوزه تامین حداقل ها و دستمزدها  مهم است و در سراسر کشور شاهد گلایه هاو اعتراضات از سمت کارگران هستیم.

وی با گلایه از عدم حضور مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم گفت:حضور مسئولان در کنار جامعه کارگری و تشکلات این قشر در راستای دفاع از حق و حقوق جامه کارگری حائز اهمیت است.

نجاری با اشاره به کافی نبودن سبد معیشتی کارگران و عدم تمایل کارگران برای اشتغال در کارگاهها و واحدهای تولیدی، گفت: این موارد در جامعه باعث ایجاد نگرانی در این خصوص شده است. افزایش ۲۷درصدی حقوق کارگران ، عملا برای کارگران تازه کار ۲۱درصد بوده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان با تاکید بر اهمیت پرداخت مطالبات جامعه کارگری گفت: تشکیلات جامعه کارگری مایل است همه مشکلات را به صورت قانونی حل کنند.

محمود عزیز خانی مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان، نیز در این مراسم با اشاره به اصطلاح سنگر سازان بی سنگر در مورد جامعه کارگری کشور گفت: میدان جنگ امروزتوسط کارگران اداره می شود.کارگران در شرایط سخت در سال رونق تولید هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست