• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 32405

مقدمات جابجایی ساکنان کوی فلسطین انجام شده است

درحال حاضر مقدمات جابجایی ساکنان کوی فلسطین انجام شده و مقرر شده تا این جابه‌جایی به مسکن‌های ملی انجام شود.به محض اینکه مسکن‌های ملی آماده شدند ساکنانی که راضی هستند به صورت توزیع یافته در این مسکن‌ها اسکان داده خواهند ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در خصوص ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی در زنجان اظهار کرد: یکی از این سکونتگاه‌های غیر رسمی که در سفر رئیس جمهور به زنجان تصمیم بر جابجایی ساکنان آن شد درحال حاضر مقدمات آن انجام شده و فرم های خاصی به امضا رسیده است و مقرر شده تا این جابه‌جایی به مسکن‌های ملی انجام شود.

افشارچی گفت: به محض اینکه مسکن‌های ملی آماده شدند ساکنانی که راضی هستند به صورت توزیع یافته در این مسکن‌ها اسکان داده خواهند شد.

وی افزود: برای سکونتگاه‌های غیر رسمی دیگری که وجود دارد برنامه‌هایی اندیشیده شده و با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز صحبت‌هایی شده که در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد.

افشارچی با بیان اینکه اولویت جابه‌جایی با ساکنان کوی فلسطین است، گفت: عملیاتی شدن این جابجایی در طول زمان انجام می‌شود به عبارتی باید مسکن آماده وجود داشته باشد تا این جابه‌جایی صورت بگیرد و به هرحال مسکن جایگزین زمانبر است و امیدواریم اواخر سال جاری و اوایل سال پیشرو بتوانیم جایگزینی را انجام دهیم.

وی افزود: همراهی لازم را با ساکنان سکونتگاه ها خواهیم داشت و به ازای خانه هرکدام از ساکنان، مسکنی ارائه خواهیم داد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست