• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۲۱
  • شناسه خبر: 32521

برای انجام پروژه ها پایان باز نداریم

برای انجام پروژه ها پایان باز نداریم و باید زمان اتمام پروژه تعیین شود و تکلیف پروژه تا زمان تعیین شده مشخص باشد.امسال پروژه محور حرکت خواهیم کرد و هرسه ماه یکبار به ویژه دستگاههای زیرساختی و خدمات رسان باید گزارش خود ر ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه سال گذشته ۹۵درصد تخصیص بودجه غیر هزینه ای داشتیم گفت: یک پایش مدون در ارتباط با هزینه کار و پیشرفت پروژه ها که ردیف بودجه مشخص دارد باید انجام شود.

افشارچی گفت: یک ظرفیت و توان در بخش خصوصی در استان داریم و یک توان دیگر در چهارچوب بودجه های عمومی کشور و قوانین مصوب مجلس داریم که همه نمی توانند از این پتانسیل استفاده کنند و نیاز به دقت مدیران در استفاده از قوانین است .

وی افزود: از همه مدیران در برنامه حوزه خود را گرفته ایم و امسال پروژه محور حرکت خواهیم کرد و هرسه ماه یکبار به ویژه دستگاههای زیرساختی و خدمات رسان باید گزارش خود را اعلام کنند.

افشارچی گفت: برمبنای آمایشس سرزمینی پروژه ها تعریف می شود و ارزیابی مدیران نیز برمبنای همان خواهد بود که در بازه های سه ماهه گزارش آن باید ارائه شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای انجام کارهای روتین و پروژه ها پایان باز نداریم و باید زمان اتمام پروژه تعیین شود و تکلیف پروژه تا زمان تعیین شده مشخص باشد گفت: رسانه های استان نیز پیگیر اجرای پروژه ها باشند.

افشارچی افزود: امسال ارتباط بهتری با سازمان برنامه وبودجه کشور ایجاد کرده ایم و متوجه هستند که استانی که ۱۸ درصد درآمد کشوری را دارد باید انتفاعش هم بیشتر باشد.

وی گفت: پس از سال ها رتبه استان در جدول بودجه بین استان ها تکان خورد و هر چند جایگاه زنجان همچنان در بین استان های بالای ۲۰ جدول بودجه است ولی حرکت های خوبی برای رشد چند پله ای زنجان در سال جاری انجام گرفت و استان از ردیف انتهایی بالا آمد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست