• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 32591

خودروی فرماندهی ارتباطات به ناوگان هلال احمر زنجان اضافه شد

خودروی فرماندهی ارتباطات از جمعیت هلال احمر کشور تحویل و هم اکنون در استان مستقر شده است.این خودرو در زمان بحران که ارتباطات بی سیمی برقرار نمی شود تنها مرجع برقراری ارتباط با همه مناطق است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حکمت الله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران از تحویل و استقرار خودروی فرماندهی ارتباطات در استان خبرداد.

هاشمی گفت: این خودرو در زمان بحران که ارتباطات بی سیمی برقرار نمی شود تنها مرجع برقراری ارتباط با همه مناطق است.

وی افزود: خودروی ارتباطات، قابلیت ایجاد سیستم های قابل حمل برای ارتباطات محلی و از راه دور و همچنین ایجاد لینک ارتباط دیتا بین نقاط حساس با مراکز کنترل و هماهنگی عملیات را دارد.

هاشمی با بیان اینکه ارسال سریع اطلاعات منطقه حادثه دیده جهت تصمیم گیری های مدیریتی و ایجاد مرکز فرماندهی و فضای ارتباطی مناسب در شرایط بحران در منطقه عملیاتی از دیگر قابلیت های این خودرو است گفت: هم اکنون این خودرو نیازمند تجهیز از محل اعتبارات استانی است.

وی گفت: در حال توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای بر اساس آمایش سرزمینی در سطح استان زنجان هستیم. هر پایگاهی نیازمند یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس است و در تلاش هستیم خودروهای امدادی مورد نیاز دیگر را در استان تهیه و به ناوگان امدادی هلال احمر زنجان اضافه کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست