• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • شناسه خبر: 32653

موافقت شورای شهرزنجان با استعفای انسیه ابوبصیری/ هدف من خدمت است نه کسب کرسی مجلس

شورای شهربا استعفای انسیه ابوبصیری عضو شورای شهر زنجان به جهت شرکت در انتخابات مجلس موافقت کرد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید ناصحی مقدم رئیس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اهمیت سوم خرداد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب گفت: سوم خرداد آزادی یک شهر نبود بلکه تجلی اراده ملت بود وقتی تقریباً هیچ کشوری درکنار مردم ایران نبود .

ناصحی مقدم با اشاره به اهمیت سوم خرداد به عنوان یکی از روهای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب گفت: موضوع پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان کریمی نیزهمزمان با سوم خرداد کلنگ زنی خواهد شد.

در این جلسه لایحه عقد قرارداد المانهای هنری شهر زنجان نیز تصویب شد و براساس المان آفتابه و لگن مس ، گلدان ملیله به عنوان شهر جهانی ملیله ، گله آهو مربوط به زیست بوم آهو در زنجان،تصویب شد و المان (zanjan city) در ورودی شهر مورد موافقت اعضای شورا قرار نگرفت.

ضمناً شورای شهر با استعفای انسیه ابوبصیری عضو شورای شهر زنجان به جهت شرکت در انتخابات مجلس موافقت کرد.

انسیه ابوبصیری ضمن قرائت متن استعفای خود در این جلسه اظهار کرد: طبق ماده ۱۲ شوراو شهرداری دلیل استعفا باید مشخص می شد و همچنین بنابرقانون انتخابات شش ماه قبل از ثبت نام باید استعفا می دادم .

مجتهدی عضو شورای شهر زنجان به عنوان مخالف استعفای انسیه ابوبصیری گفت: با توجه به حضوضر یک زن در شورا و همچنین قربت ایشان با خانواده های شهدا حضور ایشان هم در حوزه بانوان و هم در اعتلای ارزشهای ایثارگری میتوند موثر باشد.

داوود حسنی عضو دیگر شورای شهر نیز در مخالفت با استعفای ابوبصیری گفت: با مردم زنجان عهد برای حضور در شورای شهر عهد بسته ایم و متعهد شدیم و متعهد شده ایم که در شورای شهر خدمت کنیم. من مجلس را هدف والاتری نمی بینم برای خدمت همینجا هم عرصه خدمت است . ضمن اینکه فردا ما متهم می شویم که یک زن در جمع شورای شهر نیست.

انسیه ابوبصیری نیز گفت: مجلس و کسب کرسی مجلس هدف من نیست و هدف خدمت است. اگر بتوانم در عرصه تصویب قوانین در مجلس به عنوان یک زن موثر باشم مستحضرید که فقط ۶ ترکیب اعضای مجلس زن هستند. و اگر اعتمادشود بتوان شرایطی ایجاد کرد که زندگی فرهنگی و سیاسی و اقتصادی مردم تغییری کند و این نگاه خیلی سخیفانه است که هدفم صرفاًرسیدن به کرسی مجلس باشد. اینگونه نیست .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست