• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۵
  • شناسه خبر: 32722

استعفای رئیس شورای شهر طارم برای شرکت در انتخابات مجلس

محمدعلی رحمانی هزار رود،رئیس شورای شهر طارم استعفای خود را از عضویت در شورای شهر طارم جهت شرکت در انتخابات مجلس اعلام کرد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمدعلی رحمانی هزار رود رئیس شورای شهر طارم در نشست خبری با رسانه های استان ضمن اعلام استعفای خود از عضویت در شورای شهر طارم برای شرکت در انتخابات مجلس، دلیل این استعفا را درخواست های شورا و مردم از وی واحساس وظیفه نسبت به این درخواست ها اعلام کرد.

رحمانی با اشاره توقف ساخت سدپاوه رود این شهرستان گفت: قبلا اعلام کردند که نماینده گیلان اجازه تکمیل این سد را نمی دهد ولی اکنون هم می گویند نمانیده زنجان و استاندار زنجان مانع تکمیل و به دنبال توقف آن هستند.

وی افزود: یکی از نماینده های زنجان و طارم اعلام می کنند که دخالتی در عزل و نصب ها نداشته است ولی شاهد هستیم که مسئول ستاد ایشان مسئول منابع طبیعی طارم شده و راننده این نماینده را نیز کارمکند فرمانداری شهرستان طارم کردند. عدم دخالت این نماینده درمدیریت کلان هم این استکه زورشان نرسیده و حدشان همین قدر بوده است . همچنین این نماینده گفته است که در عزل مدیسران نقشی ندارد که باید گفت: پس برای چه نمانیده مجلس شده اید . اتفاقا در عزل مدیسارن بی لیقات باید دخالت و تلاش می کردید که اگر این وظیفه را انجام ندادید خیانت کرده اید.

رحمانی با بیان اینکه چینش هایی که اخیرا رحخ داده است مکوجب دلسردی کارمندان متخصص فرمانداری طارم شده است . مدیریت را دست کسانی داده اند که حتی یک دقیقه هم سابقه مدیریتی ندارند گفت: از وزیر کشور درخواست می کنیم که توضیح دلیل انتخاب استاندار زنجان ، فرمانداران و بخشداران را توضیح دهند.

رئییس شورای شهر زنجان افزود: انتخابات زنجان و طارم در خطری بزرگ است و مردم طارم همیشه در انتخابات به طور حداکثری حضور داشتند و اکنون هم باید انتخابات سالم و بی خطری برای زنجان و طارم برگزار شود.

جواد محمدی رئیس شورای شهر چورزق نیز در این جلسه اظهار کرد: اولین مشکل شهر چورزق نبود مجتمع فرهنگی است و مشکل بعدی چورزق کمبود مسکن است . ما مشکل زمین نداریم بلکه راه و شهرسازی با الحاق زمین محدوده چورزق موافقت نمی کند تا ساخت مسکن در آنجا انجام شود.

محمدی با اشاره به مکشل بیکاری در چورزق نیز گفت: در این منطقه ناحیه صنعتی و صنایع تبدیلی برای محصویلات کشاوری نداریم که امنکان اشتغال برای جوانان این شهر فراهم شود.

عکران عسگری سخنگوی شورای شهر طارم نیز با بیان اینکه نزدیک دوسال است که آتشظ نشانی برای بخش گیلوان را پیگیری می کنیم وتامین نیروی انسانی و راننده ماشین آتش نشانی را درخواست داده ایم و تا کنون نتوانسته ایم کاری پیش ببریم .

عسگری گفت: سال گذشته دو آتش سوزی در دو روستا داشتیم که به دلیل نبود اتش نشان هر دوخانه از بین رفت. براساس استاندارد ها و طول و عرض گیلوان، یک ماشین آتش نشانی نمی تواند در زمان مورد نیاز خودش را به محل حادثه برساند.

عسگری با اشاره به کموبد آب نیز گفت: آب شرب روستای هندی کندی جدید با ۴۰۰ خانوار و ۱۵۰۰ نفر جمعیت سه ماه است که قطع شده و مردم این روستا از این جهت دچار مشکل هستند.

سخنگوی شورای شهر طارم ضمن قرائت متن استعفای محمدعلی رحانی رئیس شورای شهر طارم ، گفت” استعفا در شورای شهر بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست