• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۲۸
  • شناسه خبر: 33104

نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به زنان و خانواده تشریفاتی نیست/ برای پیاده سازی برنامه های امور بانوان نیازمند شبکه سازی هستیم

برای پیاده سازی برنامه های امور بانوان نیازمند شبکه سازی هستیم و نتیجه این شبکه سازی، بوجود آمدن سرمایه اجتماعی است. لازم است این شبکه سازی در سطوح کارکنان ، اساتید و دانشجویان دختر در واحدهای دانشگاهی تشکیل گردد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» عاصمه قاسمی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور زنان و خانواده در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان یکی از استان‌های پیشرو در حوزه بانوان است و فعالیت های خوبی دراین حوزه صورت‌گرفته است.

قاسمی گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامي در شرایط حاضر ، رویکردی تحولی در حوزه های مختلف است.

وی افزود: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامي توجه به اهدافی مانند حل مساله بوده است که بتوانند با شناسایی مسائل برای حل آن چاره اندیشی کنند.

قاسمی با بیان اینکه مسائلی در جامعه وجود دارد که با بهره مندی از رویکرد علمی می توان به جامعه ارائه راه حل داد گفت: نگاه ما در گذشته در حوزه آموزش عالی توجه به حل مساله نبوده ست بلکه روش کار در گذشته فقط مبتنی بر آموزش تخصصی بوده است. در کشور در حوزه زنان با مسائل مهمی مواجه هستیم هرچند ممکن است عده ای این مسائل را نادیده بگیرند و یا کوچک بشمارند.در کشور با دو مقوله زنان و خانواده مواجه هستیم که در برخی مسائل با هم لینک می شوند.

وی گفت: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع زنان و بانوان و خانواده تشریفاتی و اداری نیست.در دانشگاه آزاد بر این باور هستیم برای همه برنامه ها و طرح های دانشگاه باید پیوست زنان و خانواده وجود داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه برای پیاده سازی برنامه های امور بانوان نیازمند شبکه سازی هستیم و نتیجه این شبکه سازی، بوجود آمدن سرمایه اجتماعی است گفت: لازم است این شبکه سازی در سطوح کارکنان ، اساتید و دانشجویان دختر در واحدهای دانشگاهی تشکیل گردد.

لازم به ذکر است : مرکز تاک در راستای توجه ویژه دانشگاه آزاد به مسائل تربیتی کودکان در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست