• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۰۴
  • شناسه خبر: 34480

آغاز جشن عاطفه‌ها در زنجان

جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور از یکم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت. ۷ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغازجشن عاطفه‌ها گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور فراهم ساختن بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش‌آموزان نیازمند، جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

صالحی گفت: در سالجاری نیز همزمان با سراسر کشور این رویداد نیکوکارانه از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش با عنوان«پویش تامین مایجتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت»همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش، صدا و سیما و مراکز نیکوکاری اجرا خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه در قالب این جشن پایگاه‌های نمادین پایگاه‌های امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلی‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه، پایگاه‌های مدارس روز سه شنبه ۴ مهرماه) دایر خواهد شد گفت: برنامه‌ریزی شده تا قبل از بازگشایی مدارس از طریق مشارکت مردم استان و هم افزایی آن با منابع این نهاد برای دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت، بسته‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی تهیه و تحویل داده شود.

وی در رابطه با روش‌های مشارکت در رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها نیز گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

صالحی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۵۱ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی هستند و نزدیک به ۷ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبرنگار/صغرا بنابی فرد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست