• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • شناسه خبر: 38193

توضیحات مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص نحوه دریافت کارت امتحانات نهایی/ در ساعات آینده کارت ورود به جلسه در اختیاردانش آموزان قرار خواهد گرفت

دانش آموزانی که سال دوازدهم هستند و امسال آزمون نهایی دارند در طی ساعات آینده کارت ورود به جلسه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و یا از طریق مدارس محل تحصیل، اطلاعات حوزه های امتحانی به آنها اعلام میشود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص امتحانات نهایی دانش آموزان اظهار کرد: با توجه به مسائلی که در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی امسال برای دانش آموزان و کسانی که درخواست ایجاد سوابق و ترمیم نمره را داشتند ایجاد شده، برای ورود به جلسه امتحانی هیچ یک از دانش آموزان مشکلی نخواهند داشت و طی ساعات آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

اسماعیلی گفت: دانش اموزانی که سال دوازدهم هستند و امسال آزمون نهایی دارند در طی ساعات آینده کارت ورود به جلسه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: حتی اگر اینگونه هم نباشد از طریق مدارس محل تحصیل، اطلاعات حوزه هایی که باید در آن حضور پیدا کنند در اختیارشان قرار خواهد گرفت و حتی با کارت شناسایی و شناسنامه مصور می توانند در حوزه های امتحانی حضور داشته باشند.

اسماعیلی گفت: برای کسانی که برای ترمیم نمره و ایجاد سوابق جدید برای کنکور در امتحانات نهایی شرکت می کنند نیز در تمامی مناطق چهارده گانه و در اداره کل اموزش و پرورش میزهای پاسخگویی برای سوالات پیرامون امتحانات نهایی ایجاد کردیم که می توانند مراجعه کنند و اطلاعات لازم را در خصوص محل حوزه امتحانی خود دریافت کنند.

مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مشکلی در روند اجرای امتحانات نهایی پیش نخواهد آمد گفت: پایه های دوازدهم که اطلاعات حوزه های امتحانی را از طریق مدارس محل تحصیل خود دریافت می کنند و کسانی هم که برای ترمیم سوابق تحصیلی اقدام کرده اند از طریق میزهای پاسخگویی به سوالات در اداره آموزش و پرورش اطلاعات لازم را دریافت می کنند.

اسماعیلی گفت: دانش آموزان مطمئن باشند که هیچ مشکلی برای حضور در حوزه های اجرا نخواهند داشت و پیش بینی های لازم شده است و زمینه را برای شروع امتحانات نهایی فراهم خواهیم کرد.

وی به دانش آموزان توصیه کرد : پیش بینی لازم برای حضور به موقع در حوزه امتحانی را داشته باشند و با توجه به شرایط جوی احتمال ترافیک در مسیر حوزه های امتحانی را هم لحاظ کنند و حدود یک ساعت قبل در حوزه های امتحانی حضور داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست