• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 38394

اتمام فاز دوم و سوم پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن در گلشهر زنجان تا پایان مهرماه

فاز دوم پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن در گلشهر زنجان در مرحله انتخاب واحد بوده و به زودی به متقاضیان تحویل داده می شود و پیش‌بینی می‌ شود فازهای سوم و چهارم نیز تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به روند پیشرفت پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن در گلشهر زنجان اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در ۴ فار به متفاضیان تحویل داده می شود.

خواجه ای گفت: ۶۴ واحد از فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و به متقاضیانی که پرداخت های خود را تکمیل نموده اند تحویل داده شده است و آورده به موقع متقاضیان عامل مهم در واگذاری هر چه سریع تر این پروژه است .

وی افزود: در حال حاضر فاز دوم این پروژه که شامل ۱۲۰ واحد است در مرحله انتخاب واحد بوده و به زودی به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌ شود در صورت مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان، فازهای سوم و چهارم نیز تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد گفت: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه می باشد.

خواجه ای با اشاره به اینکه، در حال حاضر بنیاد مسکن استان علاوه بر پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان ، ۱هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه،خرمدره،سلطانیه، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد، افزود: پروژه های در دست طراحی، ۱هزار و ۳۲۲ واحد به مساحت ۱۶۰هزار و ۵۲۸ متر مربع می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست