• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 38378

​تجهیز۸۴ درصد شبکه‌های توزیع برق استان زنجان به کابل خودنگهدار/ خاتمه سرقت سیم های برق با تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار

با اجرای طرح تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار،سرقت سیم‌های برق نیز از سوی سارقان خاتمه می‌یابد و نوسانات برق و اختلال در ارائه برق پایدار به مشترکان به حداقل می‎رسد.


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از تبدیل بیش از ۸۴درصد از شبکه‌های توزیع برق فشار ضعیف هوایی استان زنجان از سیم مسی به کابل خودنگهدار خبر داد.

جوادی گفت: استانداردسازی شبکه‌های توزیع، کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت سیم‌های برق از اهداف اساسی اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار شبکه‌های توزیع برق است .

وی افزود: حجم کل شبکه‌های توزیع برق استان زنجان بیش از ۱۵هزار کیلومتر است که از این میزان ۵۵۲۱ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف هوایی است که خوشبختانه به همت همکاران ۴۶۴۰ کیلومتر از سیم مسی به کابل خودنگهدار مجهز شده است.
جوادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ طول شبکه فشار ضعیف تبدیل شده از سیم مسی به کابل خودنگهدار ۴۶۱ کیلومتر بوده است گفت: پیش از سال ۱۴۰۲ در مجموع ۴هزار و ۱۷۹ کیلومتر از کل شبکه فشار ضعیف هوایی از سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده بود که سال گذشته میزان قابل توجهی از شبکه اصلاح و بهسازی شد.

جوادی افزود: با اجرای این طرح بزرگ توانستیم گام بلندی در ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکان برق در استان زنجان و کاهش تلفات شبکه برداریم و امید است بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۳ میزان تبدیل سیم به کابل شبکه‌های فشار ضعیف استان را به بیش از ۹۵ درصد برسانیم.

گفتنی‌است، با اجرای این طرح در راستای حفاظت از تجهیزات فیزیکی شرکت، سرقت سیم‌های برق نیز از سوی سارقان خاتمه می‌یابد و نوسانات برق و اختلال در ارائه برق پایدار به مشترکان به حداقل می‎رسد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست