• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۳-۲۰
  • شناسه خبر: 38400

طراحی۴۳ پروژه گاز رسانی روستایی در استان زنجان/ بهره بندی ۹۹درصد خانوارهای روستایی با اجرای این طرح ها

طراحی انجام عملیات گازرسانی، به ۴۳ روستای استان زنجان انجام شده است و با اجرایی شدن این طرح‌ها ضریب بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان به بیش از ۹۹ درصد افزایش می‌باید.

 به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکتگاز استان زنجان  با اشاره به استمرار اجرای طرح‌های گازرسانی در استان اظهار کرد: طراحی انجام عملیات گازرسانی، به ۴۳ روستای استان انجام شده است.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه آغاز عملیات اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی منوط به اخذ مجوز گازرسانی از ستاد شرکت ملی گاز ایران است گفت:  طراحی، گاز رسانی ۴۳ روستای استان به پایان رسیده است که در صورت اخذ مجوزهای لازم ، عملیات اجرایی طرح‌های مذکور کلنگ‌زنی خواهند شد.

وی افزود:  برای اجرای ۴۳ طرح گازرسانی روستایی اعتباری بالغ بر ۳۳۶ میلیارد و ۶۹۴ میلیون تومان اختصاص داده شده است و  با اجرایی شدن این تعداد طرح،  3 هزار و ۵۸۳ خانوار روستایی از گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ضریب بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان زنجان از گاز طبیعی ۹۵٫۵ درصد است  افزود:  با اجرایی شدن این طرح‌ها این رقم به بیش از ۹۹ درصد افزایش می‌باید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست