• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۳-۲۱
  • شناسه خبر: 38426

آغازخرید تضمینی گندم از ۲۳ خرداد ماه در زنجان/هرکیلوگرم ۱۷هزار و ۵٠٠

خرید گندم از کشاورزان زنجان به قیمت هرکیلو ۱۷هزار و ۵٠٠تومان از ۲۳خرداد در استان آغاز می شود.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی، مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: مراکز دولتی خرید تضمینی گندم از کشاورزان زنجانی در سال زراعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را از ۲۳ خرداد ماه سالجاری در استان زنجان آغاز می کنند.

زمانی گفت: عملیات خرید تضمینی گندم از طریق سیلوهای ملکی غدیر و ولایت شروع خواهد شد.

وی افزود: ساعات کار مراکز خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اول وقت اداری شروع شده و تا تخلیه آخرین محموله نیز ادامه پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری هرکیلو گندم از کشاورزان به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می شود، افزود: کشاورزانی که در طرح کشت قراردادی سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند، به ازای هر تن گندم تحویلی، ۱۵۰ هزار تومان کمک هزینه حمل و نقل دریافت خواهند کرد.

ولی اله زمانی با اشاره به اینکه بیش از ۳۱۸ هزارهکتار از زمین های کشاورزی استان زنجان زیرکشت گندم رفته است، افزود: ۱۸ هزار هکتار به صورت کشت آبی و ۳۰۰ هزار هکتار به صورت کشت دیمی زیر کشت گندم می باشد.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه گندم‌های سن زده بالای ۴ درصد فقط در سیلوی ولایت سلطانیه تحویل گرفته می شود، توضیح داد: محموله های گندم بالای ۵ تن در مراکز و سیلوهای استاندارد و کمتر از ۵ تن قابل تخلیه در مراکز مباشر (اتحادیه تعاون های روستایی) قابل تحویل هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست