• تاریخ: تیر ۲۰, ۱۴۰۳
  • شناسه خبر: 38920

معرفی واحدهای معوض برای۳۰ خانواده از ساکنین کوی فلسطین تا پایان شهریور

براساس برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان شهریورماه به تدریج برای ۳۰ خانواده از ساکنین کوی فلسطین واحدهای معوض معرفی می شوند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی عباسی،رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: بعد از سفر رئیس جمهور شهید به استان طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت.

عباسی گفت: جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین در فازهای مختلف انجام خواهد شد و واحدهایی که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت نخست برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

وی افزود: مجموع واحدهای موجود در کوی فلسطین ۱۲۹ واحد است که ۹ واحد از این تعداد تجاری هستند، ولی در پایش انجام شده ۱۲۰ واحد مسکونی جابه جا می شوند.

عباسی با تاکید بر اینکه تا پایان شهریور معرفی واحد ها برای ۳۰ خانواده از ساکنین کوی فلسطین انجام خواهد شد گفت: تدریج براساس برنامه ریزی انجام شده مقدمات جابه جایی انجام می شود و در این راستا معرفی واحد مسکونی هفت خانواده از ساکنین کوی فلسطین انجام شد و تا پایان تیرماه هم هشت خانواده و تا پایان شهریورماه هم ۱۱ خانواده معرفی واحد می شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست