• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۴
  • شناسه خبر: 3864

وضعیت سالن های سینما تاسف‌آور است

پیام ملّت – معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: وضعیت فضاها و سالن های سینما تاسف‌آور است و در گذشته حتی یکی از سالن های سینمایی موجود شهر زنجان تخریب شد. به گزارش مهر، سید بیوک موسوی  در مراسم افتتاحیه نمایش ...

پیام ملّت – معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: وضعیت فضاها و سالن های سینما تاسف‌آور است و در گذشته حتی یکی از سالن های سینمایی موجود شهر زنجان تخریب شد.

به گزارش مهر، سید بیوک موسوی  در مراسم افتتاحیه نمایش استانی فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما بهمن زنجان با اشاره به وجود سه سالن سینما در زمان پیروزی انقلاب در زنجان، افزود: وضعیت فضاها و سالن های سینما تاسف‌آور است و در گذشته حتی یکی از سینماهای موجود شهر زنجان تخریب شد.

وی با بیان اینکه  زنجان دارای سهم بزرگی در پیروزی انقلاب است،  ادامه داد: بعد از انقلاب هم مردم این شهر جان‌فشانی‌های زیادی انجام دادند و عنوان شهر غواصان دریا دل و پایتخت شور و شعور حسینی را دارند ولی نمی‌دانم چرا در بعضی حوزه‌ها این شهر مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

موسوی با بیان اینکه برخی از این اتفاقات به مدیریت اداری و سیاسی استان برمی‌گردد ولی اینک امیدواریم بتوانیم قدمی برای پیشرفت استان برداریم، افزود: اگر داشته های قبلی در حوزه فرهنگی وهنری به مردم واگذار می شد به طور حتم نتایج خوبی به دست می آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: امیدواریم مسئولان نیز کمک کنند تا زمینه برای حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی در بخش فرهنگی و هنری و ساخت سالن های سینما فراهم شود و از این وضعیت اسفناک خارج شویم.

موسوی با بیان اینکه نیروهای فرهنگی و هنری استان توانمند هستند، ادامه داد: استان زنجان استانی است که سهم زیادی در به ثمر رساندن آرزوهای این نظام دارد و از نیروهای خلاق و توانمند در حوزه‌های فرهنگی و هنری برخوردار است، با وجود این نیروها، حتی اگر برخی امور را به خود مردم واگذار کنیم، اتفاقات خوبی در استان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به سخنان تاریخی امام(ره) در مورد سینما، ادامه داد: ایشان گفتند با سینما مخالف نیستند بلکه با فحشا مخالفند، وقتی معمار کبیر انقلاب اینچنین با سینما برخورد می‌کند، ما نیز امیدواریم در این خصوص قدم‌های موثرتری برداشته شود.

موسوی در ادامه انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی دانست و گفت: بیشتر شعارهایی که در آن ایام مطرح شد، شعارهای فرهنگی بود، هر جامعه‌ای به فرهنگ و هنر نیاز دارد، وجدان عمومی هر جامعه‌ای توسط اصحاب فرهنگ و هنر به تصویر کشیده می‌شود و افرادی که در این عرصه حضور دارند، دیده‌بانان ارزشمند این حوزه هستند که نواقص و مشکلات جامعه را به تصویر می‌کشند و باید قدر آنها را بدانیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست