• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 4995

جشنواره مد و لباس در زنجان برگزار می شود

پیام ملت– مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس گامی موثر در ترویج فرهنگ حجاب در استان زنجان خواهد بود. ناصر مقدم در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: جشنواره مد و لباس در تیر ماه س ...

پیام ملت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس گامی موثر در ترویج فرهنگ حجاب در استان زنجان خواهد بود.

ناصر مقدم در گفت و گو با پیام ملت، اظهار کرد: جشنواره مد و لباس در تیر ماه سال جاری برای نخستین بار در زنجان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در هفته حجاب و عفاف از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه  برگزار خواهد شد.

مقدم با بیان اینکه، برگزاری جشنواره  مد و لباس ابتکار و پیشنهادی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوده است، افزود: این جشنواره با هدف تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت سبک اسلامی و ایرانی برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به  اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی برای شرکت کنندگان وجود ندارد، تصریح کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی طراحان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان حوزه مد و لباس استان زنجان آزاد است.

مقدم به بخش های جشنواره مد و لباس در استان اشاره کرد و گفت:  این جشنواره در سه بخش طراحی لباس، دوخت لباس و بخش جنبی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: آخرین مهلت دریافت آثار نخستین جشنواره مد و لباس استان زنجان ١٠ تیر ماه است.

مقدم با اشاره به بخش داوری این جشنواره عنوان کرد: داوری اولیه آثار توسط هیئت انتخاب از ١٥ تا ١٧ تیر صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست