• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۵
  • شناسه خبر: 5620

تلاش کنیم در زندگی، افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم

پیام ملّت– وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهربانی، صداقت و دوری از ریا را به معنای کرامت دانست و گفت: باید تلاش کنیم در زندگی خود افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم و سالم زندگی کنیم. به گزارش پیام ملّت، حسن قا ...

پیام ملّتوزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهربانی، صداقت و دوری از ریا را به معنای کرامت دانست و گفت: باید تلاش کنیم در زندگی خود افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم و سالم زندگی کنیم.

به گزارش پیام ملّت، حسن قاضی زاده هاشمی در اختتامیه همایش کرامت انسانی در اندیشه های رضوی که در پی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان، بر ضرورت پیروی از منش زندگی اهل بیت (س) تاکید کرد و افزود: باید به گونه ای زندگی کنیم که در دنیا موجب سرافکندگی اهل بیت نباشیم و با تبلیغ راه و مرام آن‌ها، دین و سیره زندگی آن بزرگواران را برپا داریم که این سیره، چیزی جز کرامت نیست.
مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان زنجان را به لحاظ برخورداری از هیئت های عزاداری نظیر حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، استان کرامت دانست و گفت: همواره در مراسم شور و شعور حسینی در ایام محرم، کرامات فراوانی در زنجان روی داده است.
قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران دولت کریمه ای باشد که بر اساس دعاها و روایات، به دولت امام زمان (عج) متصل گردد.
گفتنی است در ادامه این نشست، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با اهدای لوح سپاس، مجموعه نفیس اشعار حافظ شیرازی و شمشیر طرح دوالفقار از صنایع دستی استان زنجان، از دکتر قاضی زاده هاشمی به سبب تلاش در اقدامات شایسته در جهت حفظ کرامت انسانی و حضور در مناطق محروم و درمان مردم و بیماران این مناطق قدردانی کردند.
تجلیل از برگزیدگان این همایش و اهدای جوایز آنان و نیز رونمایی از کتاب دانشنامه رضوی، از دیگر رویدادهای مراسم اختتامیه همایش کرامت انسانی در اندیشه های رضوی بود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست