• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 12719

استاد دانشگاه زنجان:نماینده مجلس باید معتقد به توان داخلی باشد

پیام ملّت-استاد دانشگاه زنجان گفت: نمایندگان مجلس باید به توان و نیروی جوانان داخلی اعتقاد داشته باشند. محسن افشارچی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با ابراز اینکه شرکت در انتخابات ضروری بوده و از وظایف هر فر ...

پیام ملّت-استاد دانشگاه زنجان گفت: نمایندگان مجلس باید به توان و نیروی جوانان داخلی اعتقاد داشته باشند.

محسن افشارچی در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با ابراز اینکه شرکت در انتخابات ضروری بوده و از وظایف هر فرد ایرانی است، اظهار داشت: برای تعیین سرنوشت کشور لازم است در انتخابات شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: با تجربیاتی که در سالهای گذشته داشتیم می بایست افرادی انتخاب کنیم که سالم و پاکدست باشد و برای مردم دلسوز باشد.

محسن افشارچی با بیان اینکه هم اکنون همبستگی در کشور بیشتر از زمانهای گذشته احساس میشود، ابراز کرد: در حال حاضر آمریکا بیشترین تحریمها و تعدی علیه ایران دارد و همبستگی و مشارکت مردم در حماسه ها و انتخابات بسیار ضروری به نظر میرسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدالمقدور انرژی داشتن و جوان بودن از ویژگیهای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی باشد، خاطر نشان می کند: نماینده مجلس باید معتقد به نظام و پایبند به انقلاب اسلامی باشد وعلاوه بر آن نیز پر انرژی برای کار بوده و به توان داخلی نیز متکی باشد.

افشارچی نیروی جوان را یکی از منابع مهم توان داخلی عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید به جوانان کشور اعتماد داشته و به منظور پیشرفت کشور فرصتهایی برای جوانان ایجاد کند و همچنین مدیریت جهادی داشته و مخالف اشراف گرایی در حکومت باشد.

محسن افشارچی رئیس سابق دانشگاه زنجان بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست