• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۱۲
  • شناسه خبر: 12973

ثبت اولین مورد مثبت کرونا در زنجان

پیام ملّت– رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از  اولین مورد ابتلای قطعی ویروس کرونا درزنجان خبر داد. به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» پرویز قزلباش ضمن اعلام این خبر ازشهروندان خواست بیماری کرونا را بیش از پ ...

پیام ملّت– رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از  اولین مورد ابتلای قطعی ویروس کرونا درزنجان خبر داد.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» پرویز قزلباش ضمن اعلام این خبر ازشهروندان خواست بیماری کرونا را بیش از پیش جدی بیگرند و موارد پیشگیری را رعایت کرده و درخانه بمانند.

قزلباش با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز گفت: شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در مکان های شلوغ و پرتردد خود داری کنند.

وی اظهار داشت: تا کنون  این بیماری بخوبی در استان مدیریت شده است اما ثبت مورد مثبت به این معنا نیست که گرفتاری ها در بخش بستری مبتلایان به این بیماری بیشتر شده، بلکه به این معناست که این مهم کنترل شده است.

قزلباش تاکید کرد: انتظار جدی از شهروندان بر این است که اقشار مختلف مردم همچنان به مسائل بهداشت فردی و محیط توجه کرده و به ویژه روابط اجتماعی خود محدود و در صورت ضرورت مراودات خود را را بر مبنای بهداشت فردی و اجتماعی انجام دهند.

بر اساس آخرین آماری که توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، تاکنون هزار و ۵۰۱ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر فوت کرده‌اند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست