• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 13212

ماندگاری بیماران کرونایی در بیمارستان بالا است

پیام ملّت– معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ابراز خرسندی از این موضوع که ارقام مرگ و میر بیماری کرونا در استان زنجان بالا نیست گفت: میانگین ماندگاری بیماران کرونایی در بیمارستان ۱۲ روز است و مسیری که در ارتب ...

پیام ملّت– معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ابراز خرسندی از این موضوع که ارقام مرگ و میر بیماری کرونا در استان زنجان بالا نیست گفت: میانگین ماندگاری بیماران کرونایی در بیمارستان ۱۲ روز است و مسیری که در ارتباط با بهبود یافتگان وجود دارد نشان دهنده این است که ماندگاری بیماران کرونایی در بیمارستان بالا است.

.به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علیرضا آرمانی کیان با بیان اینکه تا حال حاضر استان زنجان وارد پیک جدی بیماری کرونا ویروس نشده است، گفت: اما روند ابتلا به بیماری همچنان صعودی است.

وی با تاکید بر این که باید مراقبت های لازم صورت گیرد تا وارد پیک جدی ابتلا به کرونا ویروس در زنجان نشویم، خاطر نشان کرد: برای این امر تمهیداتی نیز در سطح استان زنجان اندیشیده شده است و هدف این است تا از یک بحران و اپیدمی پیشگیری کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: قطعا مردم اصلی ترین گروهی هستند که می توانند به کادر درمان، خودشان و حتی تمامی افراد جامعه کمک رسان باشند و تاکید بر این است در خانه ماندن را جدی بگیرند و تا نهایت این موضوع را انجام دهند جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

این مقام مسئول با ابراز خرسندی از این موضوع که ارقام مرگ و میر در استان بالا نیست و مسیری که در ارتباط با بهبود یافتگان وجود دارد نشان دهنده این است که ماندگاری بیماران کرونایی در بیمارستان بالا است گفت: میانگین ماندگاری بیماران کرونایی در بیمارستان ۱۲ روز است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: خوشبختانه تا حال حاضر آمار بالایی از بستری شدگان در بیمارستان استان را نداریم اما نگرانی ما از این موضوع است که احتمالا به سمتی پیش رویم که بیمارستان ها پر شوند و تختی برای بستری بیماران نداشته باشند به همین دلیل برای پیش بینی این موضوع نقاهتگاه در نظر گرفته شده است تا افراد بیماری که حال عمومی مساعدی دارند و نیاز به درمان خیلی جدی و بیمارستانی ندارند در تمام شهر به نقاهتگاه ها انتقال یابند تا تعداد تخت های اشغال شده در سطح بیمارستان های استان را کم کنند.

آرمانی کیان تصریح کرد: هم اکنون ۶۷۰ تخت آماده بستری بیماران کرونایی در استان وجود دارد و یک سوم این تعداد در حال حاضر توسط بیماران اشغال است، اما برای روزهای آینده این تعداد به یک هزار و ۱۰۱ تخت افزایش خواهد یافت و اما کل بیمارستان های استان ظرفیت یک هزار و ۹۱۰ تخت اعم از تخت های آی سی یو و سی سی یو را دارا است. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست